недеља, 25. фебруар 2018.

DOVE ŠAMPON ZA SUVO PRANJE KOSE

Dugo sam se opirala korišćenju suvih šampona, misleći da ću tako stvoriti naviku ka još jednom tipu proizvoda, bez koga svakako mogu. Naravno to nije dugo potrajalo. Kada sam na policama Lilly drogerija ugledala Dove šampon za suvo pranje + pogodnost da ga kupim po sniženoj ceni (uz pomoć kupon popusta za članove Loyalty kluba), bilo je neizbežno da tada moje druženje sa ovim šamponom počne.



Za sve one koje se još uvek dvoume da li im je i u koje svrhe potreban šampon za suvo pranje kose – JESTE! Ova stvarčica pomoći će vam da za par sekundi povratite volumen i date malo živosti kosi, pokupiće sve neprijatne mirise koji su se uvukli u dlaku i najbitnije odložiće pranje kose za jedan dan...a obično je baš taj jedan dan ono što nam nedostaje  Verovatno najpoznatiji šamponi za suvo pranje su brenda Batiste, ali kako sve više žena postaje ljubitelj ovih proizvoda, tako i drugi brendovi izbacuju svoje verzije ovih magičnih prskalica. Ja ću danas podeliti svoje utiske o Dove šamponu za suvo pranje.

Ovaj suvi šampon dolazi u pakovanju od 250 ml, što je malo više od standardnih 200 ml, kao u drugim šamponima ovog tipa. Njegova redovna cena je oko 500 dinara.

Kada je u pitanju upotreba: Nakon što dobro promućkate sadržaj bočice, naprskate na koren kose sa udaljenosti od oko 25cm, zatim malo umasirate u koren kose, a potom uobičajno stilizujete kosu.
Ovaj proizvod osvežiće kosu, dati joj volumena, upiti masnoću, čime i produžiti pranje za jedan dan. Vrlo malo ostavlja beli trag koji će brzo nastati nakon što utrljate proizvod u teme. Mada to nije jedna od bitnih karakteristika ovakvih proizvoda, na mene je jak utisak ostavio prelep miris koji ovaj šampon ostavlja na kosi..osećala sam ga ceo dan, sve do narednog pranja. Zaista je spas u zadnji cas koga se više ne odričem.

Bez obzira na sve blagodeti ovog proizvoda, budite umereni u njegovoj upotrebi da ne bi previše isušili teme i stvorili bespotrebne probleme u vidu peruti.


Zaključak priče: Kada već imamo mogućnost da olakšamo sebi život (tj. ženske probleme) nema razloga da ne isprobate ovakav tip proizvoda, a ako ste već njihov ljubitelj, bacite pogled na ovaj proizvođača Dove, pa mi pišite svoje utiske. Šaljem vam snežni pozdrav i kuckamo se ubrzo. ☃☃

1 коментар: