недеља, 12. март 2017.

TOP 5 PRISTUPAČNIH ČETKICA ZA ŠMINKANJE

Kada jednom počnete da koristite četkice, bez njih više nećete moći da zamislite šminkanje. Ja ih obožavam, isprobavam i kupujem razne, ali danas za vas pravim listu od 5 omiljenih koje su super povoljne, a dovoljne da se komplet našminkate.


1.     Kineska četkica za puder
O ovoj četkici pisala sam vam u postu o stvarčicama koje sam poručila sa sajta Allie express. Od sintetičke dlake je, ravno sečena, gusta i meka. Meni je odllična za nanošenje i blendanje tečnog pudera, bez ostavljanja linija. Lepo se pere, ne ispadaju joj dlake, košta nekih par eura, tako da sa njom ne možete pogrešiti.



2.     Killys četkica za puder u prahu
Ova četkica na koju sam slučajno naletela u Liliju i rešila da je isprobam, našla se u mojim januarskim favoritima. Zaista je jako meka, prijatna za lice, odlične veličine za svrhe u koje je upotrebljavam. Koristim je za setovanje celog lica puderom u kamenu i za to mi je neprevaziđena. Takođe se lepo pere, brzo suši, a možete je nabaviti po ceni od nekih 500 dinara u Lilly drogerijama.



3.     Avon četka za rumenilo
Ova četkica deo je najnovije kolekcije Avonovih četki za šminkanje. Čula sam dosta pozitivnih utisaka o njoj, pa sam rešila da je isprobam. Nisam se pokajala, zaista je fenomenalna. Ovaj oblik pokazao mi se kao odličan za nanošenje rumenila. Četkica je od sintetičke dlake, meka, prijatna, savršeno nanosi i blenda rumenilo. Lepo se pere, nisam primetila da joj je i jedna dlačica otpala i moj je definitivni favorit!


4.     Aura dvostrana četkica za nanošenje senke
Najbitnije od svih četkica, po mom mišljenju, su one namenjene za šminkanje očiju. Takvih nikada dosta!  Danas ću izdvojiti ovu super praktičnu, a odličnu dvostranu četkicu iz Aure. Napravljena je od prirodne dlake, jedan kraj je gusta kratka pljosnata četkica idealna za nanošenje senke na ceo kapak, a sa druge strane je četkica koja se blago sužava ka vrhu tzv. pencil brush koja je odličan izbor za neke precizne radnje, nanošenje senke u ugao oka i sl. Njena cena je oko 300 dinara, a u situacijama kada žurite, za neku dnevnu šminku, biće vam dovoljna za šminkanje očiju. Zaista  preporučujem.


5.     Cala četkica za blendanje Crease 515
Za kraj, ali ne manje bitna , četkica namenjena blendanju senke na očima. Ovakav tip četkice neophodan je za ublažavanje prelaza između različitih nijansi senki, i postizanje savršeno našminkanih očiju. Danas izdvajam Calinu, koja je malo veća, tj. ima duže dlačice, pa neće svima odgovarati, ali ja je jako volim jer je savršena za blendanje, jako meka i najčešće je kosristim. Nabavila sam je davno u Alexandar Cosmetics radnji, i takođe je jako povoljna.



Ovo su četkice koje najčešće koristim na dnevnom nivou za svakodnevno šminkanje. Sve su jako povoljne, lako dostupne, a kvalitetne I dobre i zato vam ih preporučujem. Smatram da su savršen izbor i za početnike, kao i one koji tek počinju sa formiranjem svoje kolekcije četkica za šminkanje. Nadam se da vam se moj izbor dopada.. Da li ste isprobale ove četkice i koje vi izdvajate kao svoje favorite?





  

4 коментара:

  1. Imam Aurinu cetkicu i traje mi godinama. Mislim da mi je to prva cetkica koju sam kupila :) KillyS cetka za konture je takodje super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična četkica, naročito za početnike i one koji ne vole da koriste previše četkica. Nameravam da isprobam i druge Killys četke...Hvala ti na čitanju i preporukama :-)

      Избриши
  2. Анониман13. март 2017. 15:09

    Imam Aurinu četkicu i zaista je odlična.
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши