недеља, 19. март 2017.

NOVITETI #1

U poslednje vreme dobijala sam na poklon, ali i kupovala dosta novih proizvoda. Pošto se jako radujem njihovom isprobavanju i korišćenju, rešila sam da i sa vama podelim koji su to moji noviteti:




Na početku, proizvodi čijem se isprobavanju možda i najviše radujem, Maybelline korekori, koje sam dobila od sestre. Jako sam želela da isprobam ove proizvode, koji su jako hvaljeni, a nisu dostupni kod nas. Čim formiram neke utiske, očekujte recenziju J


Iako mi nisu bile neophodne u ovom trenutku, nisam mogla da odolim mojim omiljenim maskarama na sniženjima. Avon Luxe maskara je sada u specijalnom prolećnom pakovanju, dok je Maybelline maskara duže vreme bila na sniženju u Liliju.


Brend Essence se vratio na police Lilija, što me je jako obradovalo. Uzela sam ovu maskaricu za obrve, o kojoj sam čitala dosta pozitivnih recenzija. Pored toga što daje boju, ima i sitne dlačice, koje će popuniti obrve u jednom potezu. Moja je u tamnijoj varijanti, mislim da će mi odgovarati.


Dugo sam za jačanje noktiju koristila Evelin lak 8 u 1, pa sam sada rešila da isprobam novi lak koji će ojačati i oporaviti moje nokte, izabrala sam ovaj od brenda Essence. Nadam se da će biti adekvatna zamena fenomenalnom Evelinu.


Po preporuci, rešila sam da umesto moje omiljene i mnogo puta pominjane Avon pene za čišćenje lica, isprobam Loreal Sublime Fresh penu. Namenjena je normalnoj i mešovitoj koži,ne sadrži sapun, ni alkohol, a čisti kožu i uklanja ostatke šminke. Bila je na akciji u Liliju, pa sam je kupila za nekih 480 dinara, i jako se radujem korišćenju.


Iz Avona sam u poslednje vreme nabavila i ovaj čokoladni gel za tuširanje. Divno miriše, jako je gust, zaista i mirisom i teksturom podseća na puding...Dobila sam i Avon lak bazu rozikaste boje. Videćemo kako će se pokazati, u svakom slučaju sviđa mi se nijansa, pa se može koristiti i samostalno...


Kao poklon dobila sam i predivan Afrodita set koji se sastoji od gela za tuširanje i losiona za telo prelepog voćkastog mirisa. Preslatka ambalaža, a miris odličan za proleće...Preporučujem ovaj setić...




Najzad sam nabavila i Balea šampon za dubinsko pranje kose, o kome sam dosta pozitivnih stvari čitala. Ovaj šampon koristi se jednom u dve sedmice, i trebalo bi da očisti teme glave i kosu od svih nataloženih proizvoda za stilizovanje. Ne sadrži silikone, sprečava naelektrisanje kose, efikasno čisti teme glave i uklanja kamenac iz kose, dajući joj sjaj, volumen i mekoću. Nikada nisam koristila ovakav tip proizvoda ranije, ali njegove karakteristike i sastojci zvuče jako dobro, pa ćemo videti...


Za kraj, ne manje vredan poklon Dove mleko za teko predivnog mirisa i na testiranje  savršene teksture, koja se brzo upija i lako razmazuje, pružajući mekoću i hidrataciju koži i presladak sapun u obliku srca brenda Hedera Vita.




Nadam se da vam se dopadaju moji noviteti, i da vam zvuči interesantno da u narednom periodu čitate recenzije ovih proizvoda. Ja se svakako radujem korišćenju, isprobavanju i sumiranju utisaka o svim ovim proizvodima na blogu.  

6 коментара:

  1. Super noviteti :) Nisam probala korektore ali ih merkam dugo :D Ovu avon maskaru nisam probala dok maybelline maskare obožavam <3 I ja sam dugo koristila Eveline 8 u 1 ali sam sad prešla na Avonov 8 u 1 i za sada sam zadovoljna...Afroditine kupke i mleka često kupujem baš su kvalitetni. Ovu avon kupku sam pomirisala i baš miriše na puding od čokolade :D

    ОдговориИзбриши
  2. ODlični noviteti draga. Već dugo želim da probam Maybelline korektore i opalkujem što nemaju da se kupe kod nas :( ♥ Slažem se za Maybelline maskare, apsolutno su fanstastične kao i Dove mleko za telo ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno... Nadam se da će biti prilike da isprobas i ti ove korektore:-) <3

      Избриши
  3. Predivan post. Ova krema iz Avona, definitivno me kupila za sva vremena :D. Kako obožavam puding od čokolade oduševila sam se kada sam je pomirisala i prosto sam je zavoljela. Što se tiča ostalih proizvoda i nisam imala nešto posebno iskustva sa njima tako da ne mogu nešto mnogo reči o njim.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se dopada... Čokoladna kupka je zaista divna :-)

      Избриши