четвртак, 2. март 2017.

FEBRUARSKI FAVORITI

Danas vam pišem o proizvodima koji su mi obeležili prethodni mesec. Februar je proleteo, ali ipak bilo je dovoljno vremena da isprobam, steknem utisak i za vas napravim spisak mojih favorita.



*       Bioten piling za lice sa kajsijom i medom


Ovog meseca rešila sam da isprobam jedan od proizvoda brenda Bioten i zaista je na mene ostavio pozitivan utisak. Reč je o piling kremi namenjenoj masnoj i kombinovanoj koži obogaćenoj medom i sitnim česticama koštice kajsije, koja nežno pilinguje kožu i ostavlja je čistom, mekom i hidriranom. Dolazi u pakovanju od 150ml, dugo traje, ima slatkasto voćkast miris i povoljan je. Ja sam ga kupila na akciji za 219,00 dinara i preporučujem ga.

 *  Loreal False Lash Wings maskara


Moj drugi favorit ovog meseca je Loreal maskara, koju sam dobila na poklon i koja mi se u početku nije dopadala. Ali sada, kad se malo osušila, je obožavam. Prilično je vodenkasta, ima najneobičniju četkicu od svih maskara koje sam koristila, gumenu sa češljićima nejednake dužine. Lepo razdvoji trepavice, produži ih i zaista daje efekat veštačkih trepavica, bez razmazivanja. Jednom rečju – fenomenalna!

 *  * Golden Rose Glitter Eyeshadow Pencil br. 53


Malo prazničkog duha ostalo je u mom make up-u u februaru, i to uz pomoć ove senke u olovci, u zlatnoj sedefastoj nijansi. O njoj sam i ranije pisala u postu o omiljenim proizvodima sa šljokicama ovde. Najčešće sam je koristila kao krejon na donjem kapku, uz trepavice i tako dobila odmoran i sjajan pogled. Pigmentacija je odlična, olovka kremasta, dugotrajna i povoljna. Zaista sve preporuke.

*  Avon gel shine lak za nokte, nijansa Red Velvet


Ovaj lak za nokte prvo me oduševio nijansom, a kasnije i kvalitetom tj. dugotrajnošću. Njegova četkica i tekstura omogućavaju lako nanošenje, što mi je jako bitno. Na noktima mi je stajao oko 5 dana, bez nadlaka koji bi produžio njegovu trajnost. Nijansa je neobična metalik bordo, kao što vidite već u bočici. Ako volite ovakve nijanse lakova, ovaj ne smete propustiti.

       * Avon sprej za ispravljanje kose


Avonov sprej za ispravljanje često sam koristila ovog meseca, jer je prijao mojoj kosi i olakšavao mi njeno oblikovanje. Neće napraviti to čudo da ispravi kosu sam. Ja sam ga koristila pre feniranja, na vlažnoj kosi i pomagao mi je da frizura duže ostane savršeno ravna, glatka i sjajna. Sadrži keratin, ima  jako prijatan miris, koji se zadržava u kosi. Možete ga nabaviti po ceni od oko 300 dinara u Avonovim katalozima, pa ako volite ovakve proizvode, isprobajte.


   *    Parfem Lady Million Prive


I za kraj, moram da pomenem moj omiljeni parfem i miris koji mi je obeležio ovu zimu. Ovaj parfem pojavio se u leto 2016. godine, kao novija verzija popularnog Lady Million. Ipak ovo je pravi zimski miris, koji sadrži dominantno slatkaste note, a zatim i kakao, med, drvenaste note. Senzualan je, pomalo orijentalan, dugotrajan. Ako vas je privukao ovakav sastav, obratite pažnju na ovaj parfem, mislim da će vas oduševiti, kao i mene.


Nadam se da vam se dopao moj izbor favorita za ovaj mesec i da imate sličnih iskustava sa ovim proizvodima. Do sledećeg posta uživajte u lepom vremenu i spremne dočekajmo proleće...Pozdrav ☺

10 коментара:

  1. Predivni favoriti. Od svih koristila sam gel lakove i stvarno su predivni. Već dugo pokušavam da napravim post o mojoj kolekciji gel shine lakova, ali nikako da stignem da ih sve nalakiram :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada moj izbor. Lakovi su fenomenalni, cekam onda post o tbojoj kolekciji :-)

      Избриши
  2. i like loreal mascaras. they are the best:) follow :) hope U follow back:)

    ОдговориИзбриши
  3. Predivni favoriti. Parfem Lady Million Prive sam koristila i divan je <3

    pratim te, pa ako zelis uzvrati <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Lorealove maskare obozavam. Nijedna me do sad nije razocarala!
    Bioten piling planiram da kupim kada potrosim ovaj koji trenutno koristim...
    Sprej za ispravljanje kose mi je nedavno stigao i odusevljena sam kako je drzi pod kontrolom. :D

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je da nam se dopadaju isti proizvodi :-) Bioten piling nemoj da preskočis ;-)

    ОдговориИзбриши
  6. Uvek se obradujem čitanju mesečnih favorita svojih kolega. Ovaj post je divan, zaista si nam sjajno prezentovala ove proizvode. Većinu zaista nisam koristila ali sam sigurna da hocu jer izgledaju jako korisno.

    Follow me, by Gothic

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti puno, drago mi je da ti se dopalo. :-)

    ОдговориИзбриши