понедељак, 12. децембар 2016.

AVON SPREJ ZA UBRZANO SUŠENJE LAKA NA NOKTIMA


Danas vam pišem o jednom proizvodu koji olakšava ulepšavanje naših noktića.  Sigurno vam je poznata situacija da baš kada nanesete lak na nokte, pozvoni telefon, morate do toaleta, stigne vam bitna poruka na koju morate odmah da odgovorite, uglavnom morate da reagujete, a onda sledi čuveni uzvik očajanja „Nee, uništila sam lak!“. Tužna, ali istinita situacija, koju napominjem, samo žene razumeju. ;-) Nedavno sam otkrila proizvod koji pomaže baš da do ovakvih događaja ne dođe, pa svoje otkriće delim sa vama, reč je o Avonovom spreju za brzo sušenje laka na noktima.



Na početku vam moram priznati da sam neko vreme ovaj sprej viđala u Avonovim katalozima, ali nisam verovala da ovakav proizvod zaista radi ono što obećava. Na kraju sam poklekla, rešila da ipak isprobam i oduševila se.

Ovaj magični proizvod dolazi u plastičnoj bočici sa pumpicom i sadrži 50ml. Tekstura mu je vodenkasta sa nekim masnim efektom, jer kada ga naprskate na nokte, deluje kao ulje, ali kada se osuši masan trag nestaje. Miris je prijatan i jako mi se dopada.

Upotreba je vrlo jednostavna. Nakon što nanesete lak na nokte, uzimate ovu magičnu prskalicu, udaljite 10-ak centimetara od noktiju i prsnete jednom do dva puta. Nikada mi nije oštetio lak, stvorio mehuriće, ili neku sličnu neželjenu pojavu. Ne isušuje zanoktice. Smatram da ne skraćuje trajanje laka na noktima. Proizvođač obećava da ovaj sprej suši lak za neverovatnih 60 sekundi, sa čim se ne mogu složiti u potpunosti. Uglavnom nanosim dva sloja laka na nokte, tako da ovaj sprej, u mom slučaju, deluje za nekih dva minuta. Po mom mišljenju i taj rezultat je svakako fantastičan.

Sve vas kojima strpljenje, ili spretnost u nanošenju lakova za nokte, nije jača strana ovaj sprej će oduševiti. Simpatična bočica, interesantan proizvod koji zaista funkcioniše, razlozi su da ga što pre isprobate. Možete ga nabaviti u Avonovim katalozima po ceni od 200 do 300 dinara, u zavisnosti od kampanje i sniženja.

Sastav proizvoda





8 коментара:

  1. Super post!Novi sam bloger,ako zelis poseti moj blog i uclani se!

    stefannworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. I ja koristim ovaj sprej i stvarno sam odušavljena njegovim učinkom.
    Pratim te i bilo bi mi drago da uzvratiš. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, imam sprej i koristila sam ga svaki put kada bih lakirala nokte, zaista je super :)
    Tvoj sam novi citalac, nadam se da ces i ti biti moj <3

    ----- https://makeupandotherland.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je ovaj sprej bio spas, trebalo mi je par pokusaja da shvatim da se ipak ne susi za 60sec i da naucim pricekati da taj masan sloj nestane ali ucinak mu je sjajan :D

    ОдговориИзбриши
  5. I meni se dešavalo par puta na početku, da očekujem da se lak brže osuši, ali kad sam shvatila kako funkioniše, olakšao mi je život...:-)

    ОдговориИзбриши