среда, 7. децембар 2016.

ALLIN SREDSTVO ZA ČIŠĆENJE ČETKICA


Iako smo ranije četkice za šminkanje uglavnom vezivali za profesionalne šminkere, mislim da danas svaka od nas ima bar po neku četkicu za oči, a većina verovatno i dosta više njih. Četkice su sjajna stvar, koje će vam olakšati šminkanje, omogućiti da izvedete neki izgled koji drugačije ne biste uspele, kao i znatno poboljšati higijenu u procesu šminkanja. Ipak da ove „alatke za šminkanje“ ne bi postale štetne za vašu kožu, prvenstveno zbog bakterija koje se vremenom u njima nagomilavaju, neophodno je njihovo redovno održavanje i čišćenje.

Postoji razni načini na koje možete održavati higijenu svojih četki za šminkanje. Korišćenje maslinovog, kokosovog ulja, zatim bebi sapuni, šamponi... Nijedan nije pogrešan sve dok vaše četkice ostavlja čistim. Ja ću vam danas pisati o sredstvu brenda Allin namenjenog samo i isključivo za čišćenje četkica, koji ja koristim.



Proizvod dolazi u plastičnoj, pink bočici na pumpicu i sadrži  150ml. Reč je o proizvodu domaće proizvodnje, napravljenom od prirodnih sastojaka, tj. na biljnoj bazi. Ovo je sredstvo koje dubinski čisti četkice, samim tim sprečava infekcije koje mogu nastati na koži.

Upotreba je jednostavna, nakon što se proizvod naprska na suvu prljavu četkicu, ostavi se da odstoji par minuta, zatim se opere pod mlazom mlake vode, a nakon toga odlaže na sušenje. Postupak se po potrebi može i ponavljati.

Sama tečnost je retka i ne peni previše, ipak dovoljno je četkicu samo blago protrljati o dlan i primetićete boje šminke koju ste koristile kako se spira. Ovaj čistač nije masan i lako se ispira sa četkica. Ono što je karakteristično za ovo sredstvo je njegov naširoko hvaljen miris, koji se meni iskreno uopšte ne dopada, veoma je  jak, napadan i mene podseća na rum, koji ne volim. Međutim, nakon sušenja miris ne ostaje na četkicama.

Ono što je najvažnije je da sav pribor koji koristite u svrhu šminkanja redovno perete. Od mnogobrojnih načina odaberite onaj koji vama najviše odgovara. Ono što ja preporučujem je ovo sredstvo koje vam omogućava dubinsko čišćenje, a četkice ostavlja mekim i nežnim. Jako se jednostavno koristi, ne zahteva previše trljanja, niti oduzima previše vremena. Količina od 150 ml, koju dobijate u ovoj bočici dugo će trajati, jer je dovoljno jako malo proizvoda da u potpunosti očistite svoj pribor za šminkanje, a možete ga nabaviti po ceni od oko 400 dinara. Tako da ukoliko još niste odabrale svoj način održavanja četkica, ili samo niste probale ovo sredstvo, preporučujem vam da to učinite što pre. ☺ 


6 коментара:

  1. Nisam ni znala da ovako nesto postoji. Sjajno. Hvala na postu. :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Meni nije odgovaralo :/ Uzalud potrošene pare nažalost, ispostavilo se da je bolje držati se starog, proverenog sapuna.

    ОдговориИзбриши
  3. Žao mi je eto ti nije odgovarao.Sapun je svakako proverena i sigurna opcija :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je ovo bilo nešto najgore što sam probala za četkice... Osim što miriše odvratno i ne pere dobro četkice nakon kremastih proizvoda, uvek je dlaka na četkama od prirodne dlake bila nekako slepljena... Bačen novac u mom slučaju. :/

    ОдговориИзбриши
  5. Baš mi je žao.. :-/ Meni za sad odgovara, ali kad potrošim planiram da isprobam još neki proizvod u ove svrhe...

    ОдговориИзбриши