среда, 21. децембар 2016.

ZIMSKI MUST HAVE PROIZVODI (ILI KAKO PREZIMITI NA PLANINI)


Danas nam je i zvanično stigla zima. Iako nisam njen veliki obožavatelj, današnji post posvećujem upravo savetima kako što bezbolnije i ugodnije da provedete zimske dane. Poslednjih godinu dana živim na planini, a kako sam jako zimogroživa, osetljiva na hladnoću, vetar danas vam izlažem moju strategiju preživljavanja zime na planini, tj. proizvode koje mi u tome pomažu.




NEGA USANA – u hladnim, vetrovitim danima posebnu pažnju posvećujem nezi usana. Zimi često nosimo i tamnije nijanse, kao i mat ruževe što dodatno zna da isuši usne. Zbog svega toga, neophodni proizvodi ovih dana su labela, i raznorazne mackalice za hidrataciju usana. Koristim ih obavezno kada izlazim iz kuće, kao i uveče pred spavanje za dubinsku hidrataciju tokom noći. Ako volite da koristite prirodne sastojke u službi nege i lepote, predlažem da med nanesete na usne, i vrlo brzo ćete videti njegove blagodeti. Posedujem raznorazna labela, trenutno dominiraju voćkasta i klasično labelo. Vi odaberite vaša omiljena i zaštite svoje usne od hladnoće.



NEGA RUKU – Posedujem izuzetno osetljivu kožu ruku, zimi su posebno suve, sklone pucanju, ekcemima. Negujem ih tokom cele godine, ali kada krene hladno vreme na posebnom sam oprezu. Bez kremica za ruke ne mogu da živim. Trenutno koristim dve: specijalnu glicerinsku kremu sa ekstratom kamilice, koju koristim već neko vreme, gusta je i masna, savršeno hidrira, umiruje iziritiranu kožu i jako mi prija. Jako je povoljna i kupujem je u bilo kojoj lokalnoj prodavnici. Nova kremica koju testiram je brenda Hedera Vita sa pirinčanim klicama i bademom. Na prvo korišćenje, teško da će zameniti prvo pomenutu, ali daću joj još vremena, tek se upoznajemo. Nezaobilazan zimski aksesoar i spas za ruke, i pored sve pomenute nege su tople zimske rukavice. Izaberite svoj omiljeni model, boju, začiniće vaš stajling na snegu, a vaše ruke će vam biti zahvalne. Ja koristim rukavice koje sam dobila na poklon, crne, naložene i tople, a u potrazi sam za novim koje ću uklopiti uz novu zimsku kapicu.



NEGA TELA – Iako nam je koža zatrpana ispod tople garderobe, ipak i ona trpi posledice ovog hladnog vremena. Koristim posebno hidratantno mleko za telo da vrati hidrataciju mojoj suvoj koži. Moj favorit trenutno je jedan klasik, Nivea mleko sa bademovim uljem, intenzivno hrani i omekšava suvu kožu. Kremasto je, lepo se razmazuje, brzo upija, a ostavlja divan prepoznatljiv Nivea miris. Moja preporuka za zimske dane bez dileme.



ZIMSKA VUNENA OPREMA – I za kraj, preporuka za nekozmetičke proizvode, neophodne za zimu, a posebno na planini, vunene kapice, već pomenute rukavice, šalovi, grejači i svi drugi aksesoari za utopljavanje. Znam da kapa može pokvariti frizuru, naelektrisati kosu, al ipak zima je, pa će tim problemima svako progledati kroz prste…Ništa vas neće zagrejati kao topla vunena kapica...Ako odaberete model i boju koja vam najbolje stoji, čak ćete upotpuniti svoj zimski stajling. Vi izaberite svoj omiljeni proizvod, a moj trenutni favorit je kapica kupljena u P.S. fashion – u nedavno. Moderan model, omiljena boja, glava sigurna i spremna sam za zimske čarolije.




















Nadam se da vam je ovaj post bio interesantan i od koristi. Čak i vi, koji kao i ja, niste preveliki ljubitelji zime, olakšajte sebi ove ledene dane pravilnom i bogatom negom svoje kože, kose, usana, utoplite se,  pobedite hladnoću i potrudite se da što više uživate i u ovim zimskim danima.




2 коментара:

  1. Divan post. Iako nisam ljubiteljica pretjeranih hladnoća imam želju posjetiti planinske predjele u zimskom periodu (ali kada sakupim hrabrosti) :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :-) Samo prava priprema, topla garderoba i na planini zimi je uživanje, uprkos hladnoći. ;-)

      Избриши