понедељак, 5. децембар 2016.

HEDERA VITA RUKAVICA ZA SKIDANJE ŠMINKE


Imam utisak da rukavice za skidanje šminke nisu više aktuelne u beauty svetu. Pored mnogobrojnih drugih proizvoda za negu i čišćenje lica, rukavice su lagano pale u zaborav. Ipak postoje neki od nas, koji od ovog proizvoda ne odustaju.


Godinama sam koristila čuvenu Božen rukavicu, i tako sam stekla naviku da na ovaj način uklanjam šminku sa lica. Kako u mestu gde živim ne mogu da nabavim Božen proizvode, postajalo je sve teže da do nje dođem. I baš tada naletela sam na novi kozmetički brend i moju voljenu rukavicu u novom izdanju.

Hedera Vita je domaći brend prirodne kozmetike, koji u svom asortimanu ima mnogobrojne proizvode za negu kože i kose. Oni obećavaju da njihovi proizvodi u svom sastavu imaju veliki procenat prirodnih sastojaka, kao i da ne sadrže veštačke boje i mirise. Ja sam odlučila da druženje sa ovim brendom započnem sa ovom magičnom rukavicom. I nisam se pokajala.☺

Po mom mišljenju najvažniji korak na putu ka negovanoj i zdravoj koži lica je skidanje  šminke i čišćenje. Nikada ne preskačem ovaj korak, mada mi je nekada značajno da to što brže obavim. Rukavica za skidanje šminke mi na prvom mestu štedi vreme u ovom postupku. Ovom rukavicom započinjem skidanje šminke, ona kao gumica briše sve sa mog lica. Nakon toga ostatke nečistoća ukljanjam micelarnom vodom i za kraj lice umijem odgovarajućim sredstvom.

Proizvod dolazi u providnom plastičnom pakovanju. Napravljena je od pamučnog materijala, bez korišćenja hemikalija. Odlična je za skidanje šminke i oko očiju, nije mi izazivala nikakve iritacije, niti crvenilo, što je veliki plus za mene jer nosim kontaktna sočiva. Naprotiv jako je prijatna, i istovremeno sa čišćenjem kože vrši i blagi piling i omogućava bolju prokrvljenost kože.


Rukavica se koristi nakon što se pokvasi mlakom vodom, a zatim kružnim pokretima uklanja šminka i nečistoće sa lica. Nakon toga se vrlo brzo i lako pere mlakom vodom i sapunom. Potom se odlaže na sušenje do narednog korišćenja.

Ova rukavica je deo moje svakodnevne rutine čišćenja kože lica, navikla sam na nju, olakšava mi skidanje šminke i prija mojoj koži. Ako inače koristite ili ste koristile ovakav tip proizvoda, svakako vam preporučujem da isprobate i ovu rukavicu, ili da je isprobate prvi put i uvrstite ovakve proizvode u vaš ritual čišćenja kože.


4 коментара:

  1. Bas lepo deluje. Takodje sam koristila božen rukavicu, i to godinama, i mislim da ona skida bolje nego bilo koje sredstvo tipa micelarne, dvofazni cistaci itd. Moracu da uzmem ovu ;)

    frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam se tako navikla na rukavice, da nista ne može da mi ih zameni. Isprobaj i ovu obavezno, mislim da ćeš biti zadovoljna ;-)

      Избриши
  2. Hvala ti što si me potsetila na ovaj nacin skidanja sminke, nabaviću rukavicu nakon duugo vremena.
    Odlični su ti postovi, svidja mi se sto pises o proizvodima dostupnim nama, kao sto si napisala, obicnim devojkama.Jedva cekam sledeci post. Samo tako nastavi. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti puuno! Drago mi je da ti se dopada moj blog, nadam se da ćeš biti zadovoljna i narednim postovima.:-)

    ОдговориИзбриши