субота, 17. децембар 2016.

SVE TE ŠLJOKICE...


Duh prazničnog raspoloženja dao mi je ideju za današnji post. Naime kako je decembar, bliže nam se novogodišnji praznici, naši gradovi i domovi su već okićeni, šljokice, ukrasi, lampice su na sve strane... Volim da svoj make up začinim sa malo šljokica, volim da moji nokti zasijaju... a ovaj period godine nam daje opravdanje da damo mašti na volju i zasijamo u punom sjaju...Jer sada ne možemo preterati...☺ Danas ću sa vama podeliti koji su moji omiljeni proizvodi sa šljokicama u ovim decembarskim danima, kada se svetlucanje prosto podrazumeva…



Golden Rose Glitter Eyeshadow Pencil br. 53 – Predivna senka u olovci u zlatnoj boji sa sitnim sedefom moj je favorit broj 1. Olovka je meka, kremasta, lako se nanosi , i ima super pigmentaciju. Možete je nositi kao krejon ili preko celog kapka kao senku. Dugotrajan je,  vodootporan i neće se razmazivati.



Maybelline Hydra Extreme ruž za usne u nijansi 165 Rose Sunrise – nežno roze ruž sa sitnim pink šljokicama koje se diskretno presijavaju savršen je izbor kad ne znate koju biste boju karmina, jer se uklapa uz skoro svaki izgled. Suptilna, a opet efektna nijansa, kremasta i prijatna na usnama, nosiva u svim godišnjim dobima, poseban će sjaj dobiti u decembru.



Avon Birthstones Nailwear Pro+  lak za nokte u nijansi Rubby – jedna od 12 novih novogodišnjih nijansi lakova za nokte koje Avon predstavlja u decembarskoj kampanji. Moja boja je crvena sa sitnim crvenim sljokicama. Prelepa boja, divna tekstura, lako nanošenje, interesantna bočica karakteristike su koje su me odmah pridobile. Ukratko, lak koji će privući pažnju.



Golden Rose Extreme Sparkle alajner u nijansi 102 – Moj sledeći favorit je svetlucavi alajner, brenda Golden Rose. Moj je u crnoj boji sa šljokicama i diskretnim sjajem. Ima super tanku četkicu, koja će olakšati nanošenje alajnera i onim najneveštijima. Takođe, nije previše pigmentovan, možete ga nanositi i preko crnog alajnera ili olovke, za malo glamurozniji izgled. Povoljan je, a veoma kvalitetan i super izbor za praznični make up.



Golden Rose Wow Glitter nijansa 202 zlatna – I za kraj, glitter lak, iz jedne od mojih omiljenih kolekcija mini lakova. Moje šljokice su u boji zlata, i kada ih iskombinujete sa nekom tamnijom nijansom laka kao podlogom, dobićete super svetlucavi, novogodišnji manikir. O mom predlogu prazničnih noktića, u kome ću koristiti baš ove šljokice uskoro ćete moći da čitate na blogu…




Nadam se da vam se dopao ovaj post i da vas je podsetio na vaše omiljene svetlucave proizvode, jer je sada pravo vreme da ih koristite.  Iskoristite pretprazničnu euforiju i uživajte maksimalno! ☺

8 коментара:

  1. Bas se oseca praznicna euforija u tvom postu :) Odlicno :D Moram da probam ovaj GR krejon :)

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je ako sam uspela da dočaram i prenesem malo praznične euforije, koja je kod mene već počela. :-) Krejon je super, obavezno isprobaj, nećeš se pokajati. ;-)

    ОдговориИзбриши
  3. Divne fotografije, draga<3
    Pratim te, pa ako želiš da uzvratiš

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicni proizvodi :-)
    Ja sam narucila neke druge boje tih Avon lakova, pa jedva cekam da ih isprobam :-*

    CHECK MY NEW POST PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/12/pleated-skirt.html

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je da ti se sviđaju :-) Ja obožavam ovaj lak, a planiram i ja da nabavim još boja :-) :-*

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga, no ova olovka iz GR mi je baš "zapela za oko" :). Mislim da ću prošetati do droegeria i potražiti jednu za sebe :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti puno :-* Obavezno potraži za sebe jednu...A ja ću o svojoj uskoro pisati detaljnije...;-)

    ОдговориИзбриши