уторак, 27. фебруар 2018.

BALEA GEL ZA BRIJANJE

Danas vam pišem svoje utiske o proizvodu koji je pre svega praktičan i jako olakšava neprijatan, ali za dosta žena neophodan postupak uklanjanja neželjenih dlačica brijanjem – Balea gel za brijanje sa mirisom crvenog grejpfruta.




Prvo što će vam privući pažnju kod ovog proizvoda su upadljiva, šarena, simpatična pakovanja inspirisana različitim mirisima. Spakovan je u metalnu bočicu, sličnu dezodoransu, sa pumpicom koja omogućava pažljivo doziranje proizvoda. 150 ml ovog gela možete kupiti po ceni od oko 260 dinara u Dm drogerijama. Kako je  jako malo proizvoda potrebno za stvaranje bogate pene, ovo pakovanje će vam poslužiti sigurno par meseci.

Gel je bledo roze boje, međutim nakon što se utrlja na vlažnu kožu dobija se bogata kremasta pena. Kroz ovu penu brijač lagano klizi, i zaista ćete nemerljivo olakšati i smanjiti vreme brijanja. Kada ga isperete, koža ostaje glatka i svilenkasta. Ima lep voćkast miris, a predviđen je za uklanjanje dlačica nogu, bikini zone i pazuha. Nije mi izazvao nikakve neželjene reakcije, crvenilo, alergije,isušivanje, naprotiv namenjen je upravo osetljivoj koži. Ipak kako svaka pena ima tendenciju isušivanja kože posle dužeg korišćenja, moja preporuka je da uvek nakon upotrebe kožu dobro hidrirate.

Od kada sam otkrila ovaj gel, redovno ga koristim i teško mi je da zamislim brijanje bez njega. Zaista je povoljan, dugo traje, olakšava i ubrzava brijanje, a prija mojoj koži. Nastaviću da ga kupujem, a preporučujem i vama da ga isprobate.  


2 коментара:

  1. Saznala sam za Balea penu za brijanje od drugarice, ovo je znači druga po redu preporuka na koju nailazim. To znači da ću morati u skorije vreme da ga nabavim :)

    Novi post :) | Instagram

    ОдговориИзбриши