недеља, 4. фебруар 2018.

JANUARSKI FAVORITI

Današnji post posvećen je kozmetičkim i make up proizvodima koji su obeležili protekli mesec. Na početku želim da se osvrnem na proizvode koji su moj spas za hidrataciju u hladnom zimskom periodu, o kojima sam pisala poseban post, a koji su svakako bili moji favoriti u januaru. Ako vas zanima šta je to još ostavilo na mene utisak prethodnog meseca nastavite da čitate…



1.       Palmolive Gournament gel za tuširanje
Moj prvi favorit u kategoriji nege tela je savršeni gel za tuširanje Palmolive, iz kolekcije Gournament sa mirisom vanile. Karakteristično za ove proizvode su gusta, kremasta struktura, predivni mirisi koji se zadržavaju na koži i posle tuširanja I pristupačna cena. Lepo pene, ne isušuju kožu, već je ostavljaju nežnom I mirišljavom.  Isprobala sam sve mirise koji su kod nas dostupni, i izabrala svoj favorit sa mirisom vanile, u kome sam najviše uživala u januaru.



2.       Balea gel za brijanje
Moram priznati da je ovaj proizvod moj favorit već duže vreme, al nikako da dočeka svojih 5 minuta hvaljenja.  Balea gel za brijanje otkrila sam još u toku leta i od tada se ne razdvajam od njega. U dodiru sa vodom pretvara se u bogatu penu, koja mnogo olakšava brijanje. Cena je pristupačna, a ovo pakovanje će vam jako dugo trajati. Uskoro na blogu očekujte i post o ovom fenomenalnom proizvodu.



3.       Balea šampon za dubinsko pranje kose
U kategoriji nega kose prvi favorit je definitivno Balea šampon za dubinsko pranje, kome je već posvećen poseban post, pa ako vas interesuje zašto ga volim i preporučujem kliknite ovde  da saznate.



4.       Dove šampon za suvo pranje kose
Ovaj proizvod nedavno ste videli u postu o Novitetima, a vrlo brzo se izdvojio, dokazao i pokazao i postao favorit. Nisam isprobala veliki broj šampona za suvo pranje, ali ovaj je zadovoljio moja očekivanja. Odložiće pranje kose za jedan dan, dajući joj svežinu i volumen i božanstven miris, koji se zadržava sve do pranja. Ostavlja blago beli trag, koji se lako otklanja kada protrljate teme. Cena mu je ok, s obzirom na veličinu pakovanja. Tople preporuke.



5.       Toaletna voda Avon Wish of love
Na nekom sniženju u Avon katalogu ugledala sam ovu toaletnu vodu po ceni od oko 500 dinara. Kako kaže proizvođač: „Božanstveno romantični miris koji nas podseća na osećaj zaljubljenosti po prvi put“ i morala sam da ga naručim i isprobam. Zaista me oduševio i iako je ovaj nežan, senzualan miris pogodniji za toplije vreme, možda najviše za proleće nisam mogla da odolim, i da polovinu bočice potrošim u januaru. Kao glavne mirisne note izdvajaju se voćkasti i mirisi ruže i cveta trešnje. Ako volite nežne, ženstvene mirise, obavezno isprobajte i ovaj. Nažalost ne očekujte neku dugotrajnost, ipak je u pitanju toaletna voda.



6.       Llums rumenilo
Kada vidite sliku, sve će vam biti jasno ..koliko sam volela i koristila ovo rumenilo u proteklom periodu. Moje rumenilo je u nijansi Tickled pink 02 i volim ga jer je suptilno, ne previše pigmentovano, jer ne možete preterati, niti ostaviti roze fleke na obrazima (čak iako niste previše vešti u upotrebi rumenila), a opet će osvežiti make up i dati svežinu licu. Svaki put kada se šminkam koristim ga. Nameravam da kupim i drugo pakovanje, a i vama preporučujem da ga isprobate.


7.       Senke za oči
Kao drugi favorit u kategoriji šminka, izdvajam senke za oči koje sam koristila svaki dan. U pitanju je Maybelline paleta Burgundy bar, koju jako volim,i koja je moj favorit od kada je kupljena. Detaljno o njoj i pregled svih nijansi pogledajte klikom ovde. Koristim je za svakodnevni make up za posao, ali i za specijalne prilike, jer ima nijanse koje zadovoljavaju sve moje potrebe.
Mono senkica koju jako često koristim, najčešće kada ujutru rano kasnim na posao, jer za kratko vreme možete postići lep izgled koristeći samo nju. U pitanju je Avon mono senka u nijansi Satin Taupe. Nijansa je braonkasta, svetlucava, satenska, boja koja pristaje svima. Lako se nanosi, lepo blenda i super izgleda samostalno na kapcima. Veliki favorit i ne menjam je.



8.       Maskara Max factor Lash Crown
Još jedan proizvod novitet, koji sam brzo zavolela. Maskara sa neobičnom silikonskom četkicom, koja savršeno izvlači i razdvaja trepavice dajući im dužinu. Ono što mi je jako bitno, ne kruni se, dugotrajna je, a lako se skida kada to želite. Mislim da je i ovih dana možete uhvatiti na sniženju po ceni od oko 1.000 dinara.



9.       Četka za tečni puder Blush 32
Nedavno sam kupila i čuvenu četkicu Blush 32 i zaista sve pohvale su bile opravdane, više bez nje ne mogu da zamislim nanošenje pudera. Ova četkica je od sintetičke dlake, mekana i gusta, blago zaobljena, savršena za nanošenje i blendanje tečnog pudera. Možete je nabaviti u radnjama Alexandar Cosmetics po ceni od 620 dinara. Ako već niste, obavezno isprobajte.


10.   Llums ruž za usne
Još jedan novitet, idealan za svakodnevni make up – Llums ruž u nijansi Flirting Mood. Nežna roze boja, prijatna i kremasta na usnama, ne isušuje, savršen za hladne zimske dane. Jako sam ga često koristila u januaru, pa se tako našao među mojim favoritima za ovaj mesec.



11.    Lak za nokte Golden Rose Ice chic u broju 12
Moji nokti su trenutno u fazi oporavka i uglavnom sam koristila lakove za jačanje. U retkim situacijama kada sam nanosila lak u boji to je bio ovaj savršeni lak Golden Rose iz kolekcije Ice Chic. Volim njegovu teksturu, gustinu, četkicu..jako se lako i lepo nanosi. Sama nijansa  u broju 12  je zanimljiva hladno ljubičastosivkasta nijansa, koja super izgleda na noktima. Preporučujem vam ove lakove kojih i ja nameravam da kupim u još nijansi.


12.   Carmex balzam za usne    
I za kraj proizvod koji sam počela da koristim krajem januara ali je zaista ostavio utisak I zaslužio da se nađe među favoritima. Najbolji za negu i oporavak usana u toku hladnih zimskih dana. Sadrži mentol koji hladi i blago pecka kada se tek nanese. Bezbojan je, daje suptilan sjaj usnama. Moj je u tubi, postoji varijanta i u teglici. Možete ga kupiti u DM drogerijama po ceni oko 280 dinara.


Ovo su bili moji favoriti za mesec januar. Nadam se da Vam se dopada moj izbor i da delite moje mišljenje o ovim proizvodima. Uživajte i kuckamo se uskoro.




2 коментара: