понедељак, 29. јануар 2018.

AVON PLANET SPA BLISSFULLY NOURISHING KREMA ZA RUKE, LAKTOVE I STOPALA

U hladnim, zimskim danima posebnu pažnju obraćam na proizvode za hidrataciju. O mojim favoritima za hidrataciju ove zime možete čitati poseban post ovde.  Među top 5 proizvoda koje koristim u ove svrhe našla se i kremica, koja je zaslužila i poseban post – Avon Planet Spa Blissfully Nourishing krema za ruke, laktove i stopala.





Ova magična kremica upakovana je u klasičnu plastičnu teglicu i sadrži 75 ml. Deo je čuvene Planet Spa kolekcije Avon kozmetike, koju jako volim i u čiji kvalitet sam se uverila više puta. Konkretno ovaj proizvod je deo linije Blissfully Nourishing sa afričkim šea puterom.  Moja prva asocijacija na ovu kremu je bogata, gusta, masna tekstura, koja se lako razmazuje, upija brzo, ali će neko vreme na koži ostati masnjikav film i prilično dugo zadržati intenzivan miris. Jako je delotvorna za hidriranje svih suvih delova tela, a ja je najčešće koristim za stopala i laktove. Uveče pred spavanja nanesete debeo sloj kreme i ujutru ćete imati meka i glatka stopala bez isušenih delova. Pomaže i ekstremno suvoj koži mojih ruku dajući momentalno olakšanje od zatezanja i pucanja i prijatan osećaj na rukama.




Kao negativnu stranu ističem miris ove kreme, koji  je jako intenzivan, sladak, za mene napadan i gušeći. Ipak ne odustajem od ovog proizvoda jer nije lako pronaći ovako povoljan, a kvalitetan proizvod za hidriranje, koje je mojoj koži naročito zimi neophodno.

Možete je naručiti u Avon katalozima, po pristupačnoj ceni, na sniženjima i po ceni od oko 200 dinara. Pratite sniženja i što pre je isprobajte.


Нема коментара:

Постави коментар