недеља, 7. јануар 2018.

NOVITETI #2



Kako je period pred praznike poznat i po mnogobrojnim popustima I sniženjima, je se ubrajam u one koji nisu mogli da odole, pa sam kupila mnoge nove proizvode na sniženjima, koje želim da Vam predstavim danas. Bilo je i nekih poklončića pa se nakupilo dosta proizvoda, zato krećemo odmah:



·         Proizvodi za kosu

Možda i najviše novih proizvoda koje sam rešila da isprobam spada u proizvode za negu kose. Naravno nisam odolela Aussie brendu, o kome sam čula pohvale I pre nego što se pojavio na našem tržištu. Nabavila sam  čuveni Aussie 3 minute miracle reconstructor u Dm drogeriji, kada se tek pojavio pa je zbog toga bio na sniženju.  U pitanju je balzam za oštećenu kosu, od koga mnogo očekujem I jako se radujem isprobavanju.

U lokalnoj parfimeriji naletela sam na Kallos masku za kosu, o kojoj sam takođe čula pozitivne recenzije, pa je bilo nemoguće odoleti joj. Cena je bila pristupačna, oko 300 dinara za količinu od 275 ml. Ova maska je sa proteinima svile I maslinovim uljem, koje jako volim u proizvodima za kosu, namenjena suvoj I beživotnoj kosi. Deluje u roku od 5 minuta, kako piše na pakovanju. Obavezno Vam javljam utiske.

Iako Kallos maska već čeka na red za isprobavanje, kako su moje omiljene blogerke jako hvalile Gliss Kur Fiber Therapy masku  za kosu, kada sam je ugledala u Lilly drogeriji na sniženju morala je biti moja. Mnogi je nazivaju najboljom maskom drogerijskog ranga, pa I ja očekujem njene pozitivne rezultate na kosi.

Na sniženju sam ulovila i Dove šampon za suvo pranje, koji ranije nisam viđala. Posle jednog korišćenja još nemam konačne utiske, ali mislim da ćemo se lepo slagati. Predivno miriše,  lepo osvežava, daje volumen. Ostavlja malo beli trag, al nakon što ga umasirate u kosu nestaje. Detaljne utiske javljam u posebnom postu.

I za kraj proizvod koju uvek imam u svojoj kolekciji proizvoda za negu kose Avon serum za sjaj kose i oštećene krajeve. Ovaj prizvod ima uljanu formulu,lepo zaglađuje,naročito krajeve, ostavljajući božanstven miris, ne masteći kosu. Ova bočica od 30 ml trajaće vam jako dugo.  Tople preporuke.


·         Avon Planet spa proizvodi

Od nekog ko zna šta volim dobila sam mali paketić proizvoda iz Avonove Planet Spa kolekcije. U pitanju su dva proizvoda naziva Caribbean Escape, sa prahom bisera I ekstraktom algi, maska za blistavu I nežnu kožu lica, I noćna gel-krema koja osvežava, ujednačava ten I daje koži podmlađen izgled. Poslednji je proizvod iz kolekcije Egyptian Secrets , namenjen nezi ruku I stopala. Ono što je zajedničko svim proizvodima Planet Spa kolekcije, po mom iskustvu, su savršen kvalitet I neodoljivi mirisi. Tako da ne sumnjam ni da su ovi proizvodu fenomenalni.


·         Avon Mark sprej za fiksiranje šminke

Još jedan proizvod Avon kozmetike koji prvi put isprobavam je 2 u 1 sprej za pripremu kože pre šminkanja i setovanje šminke na kraju.  Čula sam pozitivne utiske o ovom proizvodu, koji čini šminku postojanijom tokom zime, ne isušuje kožu, a sadrži vitamine A, C, i E. Radujem se korišćenju ovog spreja.


·         Avon Spot On Instant gel za uklanjanje akni

Kako nikada ranije nisam koristila slične proizvode, rešila sam da isprobam koncentrovani gel protiv akni, koji bi trebalo da već nakon 3 sata ciljano deluje na umanjenje bubuljica. Ovaj gel koji ima 15 ml proizvoda sadrži vitamin A, ekstrakt žitarica, kao I salicilnu kiselinu. Isprobala sam ga jednom I čini mi se da je delovao, al ne dovoljno koliko sam očekivala. Svakako ću za konačne utiske morati još koji put da ga testiram.


·         Proizvodi za negu kože lica

Nova bočica omiljenog Avon Nutraeffects penastog sredstva za čišćenje lica je kupljena. Ne bih više davila o ovom proizvodu, preporučujem da pogledate poseban post, klikom ovde.

U poslednje vreme postala sam veliki obožavalac Bioten proizvoda, pa sam u tom duhu kupila I jednu od Bioten krema za lice. Izabrala sam Bioten Skin Moisture hidratantnu dnevnu kremu namenjema svim tipovima kože na bazi lokvanja. Ova kremica osvežava I neguje kožu obezbeđujući momentalnu hidrataciju. Sadrži  100% prirodni ekstrakt lokvanja I UV filtere koji štite od štetnog sunčevog zračenja. Već sam krenula da je koristim, o konačnim utiscima ću vas obavestiti.


·         Kreme za ruke

Ako ste pročitali makar jedan moj raniji post, već znate da sam ja, zbog moje suve I osetljive kože, manijak za kremice za ruke. Novitet u smislu novog pakovanja je Fitogal specijalna glicerinska krema, koja mi je neophodna tokom zimskih dana,  a o kojoj sam pisala više puta do sada.

U Lilly drogeriji naletela sam i na Linoderm melem za suvu kožu sklonu iritacijama, kakva je moja, sa uljem žutog noćurka. Ova kremica, koja sadrži 50 ml proizvoda namenjena je suvoj I osetljivoj koži lica i tela, kao i nezi kože kod atopijskog dermatitisa i drugih kožnih poremećaja, čak i kod beba i male dece. Sviđa mi se kako deluje, omekšava I smiruje moju kožu kada je ispucala i iziritirana. Iskreno se nadam da nemate ovakvih problema, ali ako Vam se nešto slično desi isprobajte ovaj proizvod.

Kao još jedan dokaz moje Bioten opsednutosti, pokazujem Vam ovu kremu za ruke istog brenda Bioten Perfect Hands namenjenu izrazitno suvoj koži  sa medom i uljem makadamije,koja hidrira i vraća prirodni balans koži. Kao I drugi proizvodi ovog brenda bez parabena i parafina je, i  bez veštačkih boja. Brzo se upija, a karakteriše je i slatkasti miris meda.


·         Avon puter za usne sa kakao puterom

Najnoviji proizvod za usne je kremasti puter sa kakaom. Lepo miriše, lako se razmazuje, izuzev u situaciji kada ovu tubicu držite na hladnom kada se proizvod previše stegne I teško istiska. Prema mom dosadašnjem iskustvu ovaj balzam ne hidrira dovoljno moje usne I nije me oborio sa nogu, ali nastavljam da ga koristim do konačnih utisaka.


·         Bioten CC krema

Iii poslednji proizvod brenda Bioten za ovaj post, obećavam – Bioten CC krema. Ova  kremica obećava hidrataciju I savršeno  ujednačavanje tena u jednom proizvodu. I za sada sam, posle par korišćenja zadovoljna. Lako se nanosi, ujednačava ten uz laganu pokrivnu moć, daje blistav, zdrav izgled koži, nije težak na licu. Ima I SPF 20, tako da štiti i od štetnih sunčevih zraka. Povoljan, a odličan proizvod.


·         Llums proizvodi

Kako je tokom decembra brend Llums bio na sniženju, rešila sam da kupim I isprobam još par hvaljenih proizvoda. Ovoga puta kupila sam bronzer Baked Brownie i bronzer- hajlajter u nijansi Amber. Morala sam da isprobam I novi proizvod ovog brenda dvostranu četkicu za oči od prirodne dlake, koja sa jedne strane ima četkicu namenjenu nanošenju, a sa druge strane četkicu za blendanje senki na kapcima. Isprobavanje tek predstoji, pa vam naknadno javljam svoje utiske o ovim proizvodima.



·         Max factor lash crown maskara

Maskaru koja se relativno skoro pojavila na tržištu, dobila sam na poklon. Ima jako neobičnu četkicu, koja omogućava razdvajanje I izvlači maksimalnu dužinu trepavica. Ne kruni se, ne razmazuje, niti iritira oči. Za sada sam zadovoljna.


·         Eveline 8 u 1 lak za oporavak noktiju

Kako su moji nokti trenutno u fazi oporavka posle korišćenja gel na noktima, ponovo sam pomoć potražila u Eveline 8 u 1 proizvodu za oporavak po oprobanom receptu. Jedina razlika je što sam ovoga puta kupila ovaj lak sa srebrnim šljokicama, koji ima istu formulu, a lepše izgleda na noktima. Proces oporavka je u toku, a kada se završi očekujte detaljan izveštaj i recenziju.


 ·    Lakovi za nokte

Kada oporavim nokte, kreće isprobavanje različitih novih lakova. Kupila sam dva nova Golden Rose Wow laka za nokte o kojima sam I ranije pisala ovde, zatim za praznike idealan šljokičasti zlatkasti Essence lak I lak iz najnovije Llums kolekcije, koji predivno izgleda, nijansa 45 Bordo.


·         Ruževi za usne

Dva nova ruža za usne u mojoj kolekciji su Essence Long lasting nijansa br. 6 Barely there. Ova nijansa je tamnija od boje usana, pomalo vuče na bordo. Na usnama izgleda lepo, dugotrajan je i ne isušuje. Drugi karmin je iz kolekcije Llums Lip loving, nijansa 9 flirting mood. U pitanju je klasična roze nijansa, a ovi ruževi su generalno jako prijatni na usnama, kremasti, ne traju dugo, ali ih je I lako popraviti. Ova nijansa I sam ruž za svaki dan su fenomenalni.



To bi bilo to za ovu turu noviteta. Hvala svima koji su stigli do kraja ovog duuugačkog posta…Ali razumite, vreme je praznika, sniženja i bilo je nemoguće odoleti, a htela sam da sa vama podelim sve nove proizvode koje ću isprobavati i o kojima ću vam pisati u narednom periodu. Uživajte i dalje u prazničnom raspoloženju, kuckamo se ubrzo!! 

Нема коментара:

Постави коментар