четвртак, 18. јануар 2018.

BIOTEN SKIN MOISTURE PILING KREMA

I ovoga puta nastavljam trend recenziranja odličnih, a pristupačnih proizvoda. Danas Vam pišem o proizvodu kojim je započela moja ljubav prema Bioten proizvodima - u pitanju je piling krema sa medom i košticama kajsije.



Piling kože predstavlja jedan od načina uklanjanja mrtvih ćelija sa površinskog sloja kože. Ovaj postupak omogućava čišćenje pora, uklanjanje viška sebuma, omogućavajući koži da lakse diše, dajući joj svežinu, hidriraniji i zdraviji izgled.

Nekoliko karakteristika zajedničkih za sve proizvode brenda Bioten su njihov sastav obogaćen 100% prirodnim sastojcima, bez parabena, parafina i veštačkih boja. Takođe, ovi proizvodi sadrže Hydro nutrient 24 kompleks koji sprečava dehidrataciju kože, ostavljajući je mekom, nežnom i glatkom.

Bioten piling krema spakovana je u praktičnu tubicu, sa otvorom koji lepo dozira proizvod. Sadrži 150 ml, što je odlična količina za ovakav tip proizvoda. Sama tekstura  je baš kao krema bele boje sa sitnim granulicama, koje vrše piling. Ima prelep slatkasti miris meda i kajsije, koji se ne zadržava dugo na koži.



Proizvođač ovaj proizvod preporučuje normalnoj i kombinovanoj koži lica, uz upotrebu 1 do 2 puta sedmično. Moja preporuka je da ga isprobate bez obzira na tip kože koji imate i sami procenite u kojoj meri i na koji način prija vašoj koži.

Najveća prednost ovog pilinga je što je izuzetno nežan prema koži, ali to ni u kom slučaju ne umanjuje njegovu delotvornost. Pilingovanje sitnim košticama kajsije je zaista prijatno, a kada ga isperete mlakom vodom primetićete da je koža mekša i nežnija na dodir. Na mom licu tokom zime dominiraju suvi delovi, ipak mi ovaj proizvod savršeno odgovara i ne isušuje mi lice.

Bioten proizvodi dostupni su u drogerijama, a ovaj proizvod možete kupiti po ceni od oko 300 dinara.
Ako već niste, obavezno uvrstite ovaj proizvod u svoju rutinu nege kože…nećete zažaliti.☺


2 коментара:

  1. Planirala sam da kupim ovaj piling.Jako lepa recenzija.Zadnji post sam posvetila skincare rutini u 2017. godini, pa mozes da bacis pogled ukoliko zelis. Pratim te odavno,a nadam se da ces i ti moj blog 😳
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se dopala. Isprobaj ovaj piling, nećeš se pokajati. Naravno da cu pogledati i tvoj blog. 😉😘

      Избриши