субота, 17. март 2018.

FEBRUARSKI FAVORITI


Februar je zaista proleteo, ali je ipak ostavio traga..Najjači utisak na mene su ostavile ekstremno niske temperature, mrazevi i prava planinska zima…Ovog meseca najveći deo vremena provela sam u kući, ušuskana uz neku dobru knjigu ili seriju…Najveći deo favorita su proizvodi za negu i hidrataciju koja je za mene bila najvažnija ovog meseca.



1.       Avon Care višenamenska krema sa kokosovim uljem
Ovog meseca sam otkrila i zaljubila se u višenamensku kremu za lice, ruke i telo namenjenu  suvoj i izuzetno suvoj koži. Ja je koristim za telo isključivo, i za hidrataciju je savršena. Lepo se razmazuje, brzo upija i ima predivan miris koji se dugo zadržava na koži. Veliko pakovanje od 400 ml u Avon-u možete naručiti za oko 300 dinara. Ovo je prvi proizvod iz ove Avon Care kolekcije sa kokosovim uljem koji sam isprobala, pored gela za tuširanje, losiona za telo i kreme za ruke i nameravam da isprobam i njih, jer sam ovom kremom oduševljena.


2.       Balea ampule za hidrataciju kože sa maslinovim uljem i ekstratom algi
Moje oduševljenje ovim ampulicama traje već neko vreme i bilo je izvesno da će se pre ili kasnije naći u mesečnim favoritama. Detaljnije o njima pisala sam o postu o proizvodima koje koristim za hidrataciju u zimskom periodu. U pakovanju dobijate 7 ampula, koje su dovoljne za 7 korišćenja. Rezultati su brzo vidljivi, i zaista su spas za dehidriranu kožu i moj apsolutni favorit.


3.       Mixa micelarna voda za suvu kožu
Kako moja koža ove zime mnogo više naginje ka suvom tipu, morala sam da nabavim i micelarnu vodu koja će joj odgovarati. Mixa je bila odličan izbor, blaga je, prijatnog mirisa, ali efikasno uklanja šminku, i ostavlja prijatan osećaj na koži, bez zatezanja i isušivanja. Ne sadrži alkohol, ni parabene, ali zato ima glicerin koji sprečava isušivanje. Ukoliko imate suvu kožu, a koristite micelarnu vodu, ova je pravi izbor.


4.       Dove šampon za suvo pranje kose
Ovaj šampon od nedavno koristim, ali je brzo prostao moj favorit. Ako vas zanima zašto, pogledajte poseban post koji sam posvetila ovom proizvodu.


5.       Keune kapsule za kosu
Keune kapsulice su odličan izbor za oštećenu kosu i ispucale krajeve, lako se koriste, a povoljne su. Kupuju se u pakovanju po dve ampule,od kojih je jedna dovoljna za jedno korišćenje. Na vlažnu kosu utrljate sadržaj jedne ampule i oblikujete uobičajno. Olakšavaju raščešljavanje, daju sjaj i oporavljaju oštećene i ispucale krajeve. Rezultati su zaista vidljivi. Jedno pakovanje možete kupiti po ceni od oko 200 dinara.



6.       Puder Bourjois Healthy Mix
Prvi favorit u kategoriji dekorative je puder Bourjois Healthy Mix, kome ću svakako posvetiti I poseban post. Ovaj puder je idealan izbor za svaki dan, ima srednju pokrivnu moć, prijatan je na licu, srednje trajnosti, ne isušuje, ne ističe suve delove, čak je idealan za suvu kožu. Definitivno da bi masnoj koži bilo neophodno setovanje puderom u prahu, radi sprečavanja prosijavanja. Ovaj puder daje blistav i zdrav izgled koži, bez izgleda maske. Ima lep voćkast miris, koji brzo nestaje. Ja sam svoj primerak uhvatila na sniženju za oko 1500 dinara.



7.       Llums duo hajllajter + rumenilo
Veliki sam ljubitelj Llums proizvoda koji me oduševljavaju kvalitetom i pristupačnim cenama.  Jedan od proizvoda koji sam isprobala i zavolela je ovaj duo hajlajter i rumenilo…barem jednu polovinu. Rumenilom nisam oduševljena zbog jako slabe pigmentacije, al je zato moj favorit hajlajter iz ovog proizvoda. Nijansa je bež, šampanj i idealan je za svetlu put i dnevni make up. Nadogradiv je, super pigmentacije, lepo izgleda na koži i dugo traje. Koristim ga svakodnevno i toplo vam ga preporučujem.


8.       Gillette Venus brijači
A sada preporuka za jedan potpuno random proizvod, al koji nam značajno olakšava uklanjanje neželjenih dlačica. Apsolutni favorit za mene su Gillette Venus brijači, a najčešće koristim ove narandžaste. Sa njima nema posekotina, niti nepotrebnog iritiranja kože, lako klize niz kožu, uklanjajući dlačice. Naročito dobre rezultate dobijam koristeći ove brijače I moj omiljeni gel za brijanje (da saznate koji kliknite ovde).


9.       Dove tečni sapun
Poslednji favorit iz kategorije nege je ovaj fenomenalni tečni sapun. I ranije sam pominjala da imam jako osetljivu kožu ruku, sklonu ekcemima, koja je naročito osetljiva tokom hladnog, zimskog perioda, kada je i sapuni dodatno iritiraju. Međutim pronašla sam savršen sapun koji je  blag i nežan za moju kožu, posle koga su ruke meke i hidrirane, a ima božanstven miris ši putera i vanile.


10.   Knjiga Čovek po imenu Uve – Fredrik Bakman
Za kraj, knjiga o kojoj se u poslednje vreme dosta priča, koja je osvojila mnoge, postala je i moj favorit. Lako i brzo se čita, a zaista je priča koje će svakoga dotaći. Pojedini delovi će vas nasmejati, neki rasplakati, ali sigurna nikog neće ostaviti ravnodušnim. Zaista iskrene preporuke.


Iako ovaj post malo kasni, nadam se da će vas se ipak dopasti, i da delite moje mišljenje bar o nekim favoritima, a da ćete neke isprobati po mojoj preporuci. Uživajte u vikendu I čitamo se uskoro….

8 коментара:

  1. Sjajan post ❤ Za balea ampule sam cula,ali nisam procitala recenziju skoro, tako da cu jos malo istrazivati o njima pred konacnu kupovinu,hvala ti na ovoj informaciji 😊


    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post. Proizvode Balea sam koristila i imam samo rijeci hvale. U svakom slučaju sviđa mi se ovaj post.
    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti.
    Moj novi post je tu: Aylla

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam Baleine proizvode, ali zato Dave nikako ne odgovara mojoj koži. Koliko sam čitala o njemu toliko sam bila i ubijeđena da bi mogao odgovarati mojoj osjetljivoj koži, ali se ispostavilo drugačije.
    Ova Avon univerzalna krema od kokosa je ravi hit. Koliko su ljudi zaluđeni sa njom ja ne mogu povjerovati. Ali da miriše dobro, miriše :D
    Želim ti ugodan vikend :*

    ОдговориИзбриши

  4. Great post
    I'm following you,please follow me to https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши