петак, 9. децембар 2016.

RIMMEL LASTING FINISH PUDER


Moram priznati da sam isprobala više pudera drogerijskog ranga, ali ovaj, o kome ću danas pisati, izdvajam kao puder koji najčešće kupujem, i koji mi najviše odgovara kako zbog svojih svojstava, tako i zbog cene. Reč je o jednom od pudera brenda Rimmel, Lasting Finish 25H.



Moja koža je kombinovana, imam masnu t- zonu, al takodje i suve delove, bez nekih preteranih nepravilnosti na licu. Ono što očekujem od pudera koji koristim na dnevnom nivou je neka srednja pokrivnost, ujednačavanje tena, solidnu trajnost, zdrav prirodan izgled, kao i prijatan osećaj na koži. Moje potrebe u velikoj meri zadovoljio je ovaj puder.

Upakovan je u kvalitetnu staklenu bočicu sa pumpicom, koja lepo dozira proizvod. Sadrži standardnih 30 ml, i rok trajanja mu je 24 meseca od dana otvaranja. Ono što takođe možete saznati već sa samog pakovanja je da sadrži SPF 20, kao i comfort serum, koji omogućava hidrataciju kože i pomaže da puder bude lagan na licu.

On je neke srednje gustine, niti je previše vodenkast, niti gust, lepo se razmazuje i lako nanosi na lice, bilo da to radite četkicom, blenderom ili prstima. Ima blag i prijatan miris, koji se oseti samo dok se nanosi puder. Ne bih se složila sa proizvođačem da pruža full coverage tj potpunu pokrivenost, možda u nekih više slojeva što nisam nikada pokušavala,  jer takva pokrivenost mi nije neophodna.  Ono što posebno volim kod njega je što je lagan na licu, ne osećam ga i ne stvara osećaj maske. Takođe mogu da pohvalim njegovu dugotrajnost, zaista ga nikad nisam nosila 25h (malo preterano?!), ali svakako će vam stajati ceo dan. Nakon nekih  5, 6 sati čelo i nos će mi prosijati, ali to kontrolišem upotrebom pudera u kamenu, kojim matiram svoje masne delove lica.

Puder mi nikada nije izazvao neke iritacije, niti crvenilo, bubuljice. Ne isušuje, niti ističe suve delove lica. Pruža koži lica sjajan, blistav, zdrav izgled, ne previše sjajan, ali ni potpuno mat, što smatram idealnim za dnevni, a ponekad i večernji izgled.

Svima koji žele puder srednje pokrivne moći, dugotrajan, a opet lagan na licu, koji pruža zdrav, blistav ten, a bez izdvajanja previše novca, preporučujem ovaj Rimmel Lasting Finish 25h puder, koji možete pronaći u našim drogerijama po ceni od oko 980 dinara, a i povoljnije ako ga ulovite kada je na akciji.




7 коментара:

  1. Ovaj puder zvuči obećavajuće. Planirala sam da ga isprobam ali sam kupila L'oreal Infalible. :) Volela bih da si pokazala kako izgleda kada se ublenda u kožu. Ali sve u svemu, super post.

    Moj blog: http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. I ja ga volim! :-) Izvinjavam se zbog nedostatka slika, al imala sam problema sa svetlom, nisu mi se dopale slike, pa ih nisam dodala.. Radim na tome i potrudiću se da uskoro to promenim... Hvala na čitanju :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan je puder zaista, jedan od mojih omiljenih drogerijskog ranga. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam ovaj puder već mi je otišla jedna bočica,ali planiram da ga kupim ponovo jer mi baš prija za suvu kožu!

    ОдговориИзбриши