субота, 24. децембар 2016.

NOVOGODIŠNJI NOKTIĆI


Sve je bliže doček nove godine, pa mi devojke sve više razmišljamo o izgledu te večeri, kada želimo da posebno zablistamo. Jedna od neizostavnih dilema je manikir u novogodišnjoj noći. U današnjem postu predlažem vam jedan vrlo jednostavan, a efektan način da ulepšate svoje nokte uz pomoć vrlo povoljnih lakova.



Da bih dobila ovakav praznični manikir koristila sam crni lak sa sedefom brenda Evelin i šljokice u zlatnoj boji iz kolekcije Golden Rose Wow.


Eveline miniMAX lak u nijansi 041 – Imam par nijansi iz ove kolekcije lakova i brzo su mi postali jedni od omiljenih. Dolaze u maloj staklenoj bočici od 5ml. Već sam pominjala, kako volim mini verzije lakova, jer ih zaista i potrošim, pre nego što promene teksturu. Što se tiče četkice, ona je pljosnata, šira i blago zaobljena na vrhovima…zaista olakšava i ubrzava nanošenje laka, što mi je jako bitno. Prelepe nijanse, lako nanošenje, brzo sušenje i dugotrajnost po povoljnoj ceni, od oko 80 dinara, razlozi su zašto su ovi mini lakovi moji favoriti. Ne nosim često crni lak za nokte, ali ovaj sa sitnim šimerom, odmah je privukao moju pažnju. Svi vi koji volite ovakve tamne boje lakova, ali imate problema sa preciznim nanošenjem, toplo vam preporučujem ovaj Evelinov, koji se neće slivati u zanoktice, niti ostavljati linije na noktima.Ovakvav manikir nepogrešiv je izbor za svečane prilike.


Ukoliko ipak odaberete da dodatno ukrasite svoje nokte za doček Nove godine, predlažem da preko ove fenomenalne nijanse crnog laka, nanesete zlatne šljokice, jer šljokice su uvek dobar izbor za praznike, zar ne?  Ja koristim glitter iz moje omiljene kolekcije Golden Rose Wow u nijansi 202. Dovoljno je da nanesete jedan sloj ovog laka, jer ima dosta šljokica koje se lepo raspoređuju po noktu. Već znate da su ovi lakići jako povoljni, a super je i  što se ove šljokice vrlo lako skidaju, kao bilo koji drugi lak u boji. Detaljnije o ovoj liniji lakova pisala sam ovde.

Za kraj, nanesite svoj omiljeni top coat (o mojim predlozima čitajte ovde) i novogodišnji noktići su spremni. J


2 коментара:

  1. Baš mi se dopada ovaj manikir! Deluje veoma sofisticirano i totalno si me inspirisala da i sama nabacam neke šljokice na nokte. :) Eveline lakove nisam do sada probala, ali baš mi deluju kao nešto što ne valja propustiti.

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi je drago da ti se dopao :-) Obavezno isprobaj, pa javi utiske. :-)

    ОдговориИзбриши