уторак, 21. фебруар 2017.

LOREAL INFALLIBLE 24H MATTE TEČNI PUDER

U poslednje vreme isprobavala sam i testirala ovaj popularni Lorealov puder i danas  vam detaljno prenosim moje utiske.



Ovaj puder spakovan je u tubicu, koja i nije uvek najidealnija ambalaža za tečni puder. Dobre strane su što u ovom pakovanju dobijamo 35ml proizvoda, što je više od uobičajne mililitraže, kao i otvor bočice koji je jako uzak pa omogućava precizno doziranje proizvoda. Na samom pakovanju nalaze se informacije o teksturi koja je srednje gustine, zatim o potpunoj prekrivnoj moći i mat finišu koju obećava ovaj puder.



Sama tekstura pudera zaista jeste srednje gustine, više vuče ka tečnoj ali se ne razliva. Lepo se i lako nanosi i razmazuje na koži. Možete ga naneti četkicom, bjuti blenderom ili čak i prstima, lepo će sarađivati. Ima jako blag, skoro neprimetan miris. Ono na šta bi trebalo da obratite pažnju je da se puder jako brzo suši, pa morate brzo raditi sa njim.


Pravo oduševljenje ovim puderom nastaje kada ga nanesete na kožu. Daje prirodan mat efekat, fenomenalno prekrivanje, a opet nije težak, niti daje osećaj maske i zatezanja. Namenjen je prvenstveno masnoj i kombinovanoj koži kojoj je matiranje neophodno, i taj posao obavlja odlično. Držaće masnoću i prosijavanje pod kontrolom dug period, čak i bez dodatnog setovanja puderom u prahu. Ovaj proizvod pravi je izbor kada vam je neophodno celodnevno trajanje šminke, jer je jako dugotrajan i sa njim ste sigurni od jutra do mraka. Ne sadrži UV faktor, pa će super izgledati na fotografijama, ali ipak u dnevnim varijantama preporučujem da ispod njega naneste prajmer ili kremice sa zaštitnim faktorom. Bez upotrebe prajmera može se desiti da vam ovaj puder istakne suve delove, pa ga ne preporučujem suvoj koži lica.

Ukoliko imate masnu ili kombinovanu kožu koja brzo prosija, ako od pudera očekujete odlično prekrivanje kao i dugotrajnost, onda je ovaj proizvod odličan izbor za vas. Možete ga pronaći u našim drogerijama, po ceni od oko 1300,00 dinara ili po nižoj ceni kada je na akciji. Nećete se pokajati. ☺

Sastav pudera





8 коментара:

  1. Citala sam samo dobre recenzije o ovom puderu, sigurno cu ga isprobati :) Odlicna recenzija :)
    Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  2. Takodje sam dosta citala o ovom puderu i bas mi treba neki da mi t zona ne prosija, moracu da ga isprobam kada potrosim ove sto imam. Slike su ti odlicne :)

    Tako ja to

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, trudila sam se ;-) Obavezno ga isprobaj kada budes imala priliku. :-)

      Избриши
  3. Draga, recenzija je predivna. Stvarno sam uživala u čitanju. Ni ja nisam ljubitelj proizvoda u tubi. Dosta proizvoda ostane, a i kada je prerežem brzo se osuši tako da mi dođe na isto :D. Ovaj puder nisam isprobala, ali po tvojoj recenziji sumnjam da bi odgovarao mom tipu kože :/

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo, drago mi je da ti se dopala recenzija, znači mi to. :-* Za suvu kožu lica sigurno postoje bolje opcije od ovog pudera ;-)

      Избриши
  4. Volim Loreal-ove pudere, ali ovaj nijesam imala prilike da isporbam, odlična recenzija xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala puno... :-) Kad budes imala priliku, isprobaj ga obavezno :-)

    ОдговориИзбриши