уторак, 7. фебруар 2017.

NYX THE GO TO PALETA

Odavno planiram da vam pišem o mojoj predivnoj paletici brenda Nyx. Dobila sam je kao rođendanski poklon i skoro da nema šminkanja kada ne posegnem za njom. Reč je o višenamenskom proizvodu, idealnom za putovanja jer vam može zameniti više stvarčica neophodnih za šminkanje. 



Paleta dolazi u plastičnom pakovanju sa providnim poklopcem, tako da odmah možete videti sadržinu. U njoj se nalazi šest senki, hajlajter, rumenilo i bronzer. Ono što možda nedostaje ovom pakovanju je ogledalo, naročito uzevši u obzir da je reč o “go to” paleti. Uz nju nećete dobiti ni četkice, mada to ne smatram nekom štetom, jer četkice dobijene u paletama retko koristim. Nyx The Go-to paleta, pored  nijanse Wanderlust, koju ja imam, sa toplim neutralnim tonovima, postoji i u drugoj hladnijoj verziji, pod nazivom Bon voyage. Možete je nabaviti u radnjama Alexander Cosmetics, po ceni od 1730,00 dinara.



U ovoj paleti ćete dobiti 6 senkica toplih, zlatkasto rozikastih tonova. Većina senki je sedefasta, i idealna za dnevne varijante, a tu je i jedna mat braonkasta senka  koja će super poslužiti za pregib, kao prelazna boja. Srednje su pigmentacije, truse se, ali se lepo blendaju i dugotrajne su. Tu je bela hajlajt nijansa, savršena za predeo ispod obrva, zatim sedefasta rozikasta, braon sa šimerom, svetlucava zlatna koja može poslužiti i kao hajlajter. Poslednja nijansa je tamno ljubičasta, koja izgleda dosta pigmentovanije u pakovanju, nego na očima, ali i kao takva je prelepa. Boje su zaista fenomenalne i mogu se lepo kombinovati na više načina. Moje preporuke su da senke koristite sa bazom, kako bi pojačale njihovu boju i poboljšale pigmentaciju, o mojoj omiljenoj bazi sam vam pisala ovde. Takođe, kako se senke dosta truse, predlažem da ih nanosite pre nego što nanesete puder i sredite ten, da ne biste tako sve pokvarile.


Ovaj višenamenski proizvod sadrži i mat bronzer, bez previše narandžastog u sebi, jaako pigmentovan, zato je neophodno pažljivo korišćenje i postepeno nadograđivanje. Hajlajter je divan, šampanjac boja sa zlatnim šimerom, jako pigmentovan, prelepo izgleda i presijava se na licu. Da upotpunite svoj izgled, tu je i kajsijasto rumenilo sa sitnim sedefom, koje nije previše pigmentovano, ali ga možete postepeno nadograđivati i tako biti sigurni da nećete preterati. Sam raspored proizvoda u paleti, može predstavljati problem, kada pokušate da četkicom zahvatite rumenilo, a da pritom ne zakačite i druge proizvode.


Sve u svemu, uzevši u obzir i dobre i loše strane, odlučite da li želite jednu ovakvu paletu. Smatram da po pristojnoj ceni, dobijate odlične proizvode, koji su vam pritom na jednom mestu i uvek ih možete nositi sa sobom. Kod mene prevagu odnose dobre strane, jako volim ovu paletu, rado je koristim i svima preporučujem.
  


6 коментара:

  1. Zaista jesu prelepe..I meni su ovakve nijanse omiljene...:-)

    ОдговориИзбриши
  2. Deluje baš privlačno, hajlajter mi se dopada a inače nisam neki ljubitelj Nyxovih senki :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hajlajter je zaista divan, a sto se tiče senki možda nisu najbolje koje sam probala, al su ok i nijanse su prelepe. :-)

      Избриши
  3. Post je predivan, ali ono što mi se malo više dopalo jesu tvoje fotografije. Stvarno sam oduševljena. Samu paletu nisam isprobala ali boje su fenomenalne.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши