среда, 1. фебруар 2017.

JANUARSKI FAVORITI


Januar je već iza nas…Ovaj mesec asocijacija je za praznike, kao i hladno zimsko vreme...Tako da su i moji favoriti delom vezani za prazničnu, svetlucavu šminku, a delom za posebnu negu u ledenim januarskim danima...





* Mixa krema za ruke
Moje ruke su osetljive, suve, sklone ekcemima i pucanju, naročito kada je hladno vreme...Tako da su mi kreme za ruke zaista neophodne. Iako sam ih isprobala dosta, kao moj favorit ovog meseca izdvajam Mixinu obnavljajuću kremu bogatu lipidima za izuzetno suvu kožu. Nemasna struktura, koja se brzo upija, ne sadrži alkohol, ni parabene i idealna je za zimu. Ova krema jako mi je prijala, umirivala i hidrirala kožu ruku i toplo vam je preporučujem.



* Eucerin labelo za usne
U januaru sam posebno brinula i o hidrataciji i nezi usana, koje takođe stradaju od hladnog vremena, vetra, naročito u kombinaciji sa mat ruževima. Preporučujem vam Eucerin labelo, koje oporavlja ispucale i suve usne. Bez mirisa je, ne ostavlja trag , ni boju na usnama, nije masan, al zaista pomaže.. Proverite



*Mixa micelarna voda
U nezi lica i skidanju šminke pomagala mi je micelarna voda, brenda Mixa, namenjena kombinovanoj do masnoj koži lica. Savršeno uklanja šminku, ima prijatan i nežan miris, prija mojoj koži, nije mi izazvala nikakve iritacije, niti crvenilo i nastavljam da je koristim i u narednim mesecima. U prodaji postoje tri varijante ovog proizvoda, u zavisnosti od vaših potreba I tipa kože, trenutno je na sniženju u Lilliju, pa je pravo vreme da izaberete svoju i isprobate.



*Nyx Go To paleta nijansa Wanderlust
Ovu višenamensku paletu dobila sam za rođendan i od tada je često koristim. Sadrži 6 senki toplih, neutralnih nijansi, srednje pigmentacije, rumenilo, bronzer i iluminator. Idealna je za putovanja kada vam može zameniti više proizvoda i olakšati šminkanje... . Detaljniju recenziju uskoro možete čitati na mom blogu...



*Avon Luxe maskara
Iako sam isprobala dosta Avonovih maskara, ovu sam tek u januaru intezivno koristila i oduševila se. Izrazito je crna, lepo razdvoji trepavice, da im gustinu i boju. Ima klasičnu četkicu, koja zaista obavlja super posao. Veliki sam ljubitelj Luxe kolekcije iz Avona i njihovih luksuznih pakovanja, tako da je ova maskara opravdala moja očekivanja.



*Llums glam supreme gold senka
Krajem prethodne godine zavladala je Llums euforija, kojoj ni ja nisam odolela...Proizvod koji sam  kupila baš na samom kraju 2016. godine i koji je upotpunio moj make up u novogodišnjoj noći, ali i u narednim prazničnim danima je Glam Supreme senka u zlatnoj boji. U pitanju su kremaste senke puune šljokica. Idealne za večernju šminku, ali  dobre i kada želite da dodate malo sjaja  svakodnevnom izgledu . Lepo se blendaju, ne razmazuju se, ne skupljaju u pregibu i jako su dugotrajne. U ponudi su 4 boje, možete ih nositi samostalno ili kombinovati. Odaberite svoju nijansu i isprobajte ih obavezno!



*Llums lak za nokte u nijansi Marsala
Ovog meseca moju pažnju privukli su Llums lakovi, a kao omiljeni izdvajam nijansu Marsala . Ovi lakovi obećavaju gel efekat na noktima zahvaljujući svojoj sjajnoj završnici. Lako i lepo se nanose, ne slivaju se u zanoktice. Neobična nijansa, bordo sa primesama  ljubičaste, prava zimska boja, koja me oduševila, moja je preporuka za ovaj mesec.



*Killys četkica za puder u prahu
Na ovu marku četkica slučajno sam naletela u Lilly-ju. Izabrala sam ovu za setovanje i jako sam zadovoljna. Od sintetičke je dlake, nežna je i gusta. Lepo blenda proizvod, nije se promenila posle pranja, niti su joj opadale dlake. Malo se duže suši, ali mi to ne smeta, koristim je svakodnevno. Cena joj je oko 500 dinara.


Ovo je moj izbor omiljenih proizvoda u januaru...Nadam se da vam se dopada, da imamo i istih favorita, ili ste od mene dobile ideju da isprobate neki novi proizvod...Hvala na čitanju, a sa nekim novim postom i recenzijama vidimo se uskoro...☺
                                                     

4 коментара: