уторак, 24. јануар 2017.

AJLAJNER ZA POČETNIKE – GOLDEN ROSE DIPLINER

Ajlajner je zaista neizostavan deo u kolekciji šminke svake devojke. On može istaći pogled, oči i upotpuniti svaki make up. Iako svi to znamo, često odustajemo od upotrebe ovog proizvoda, jer ne umemo da ga precizno nanesemo. Danas sa vama želim da podelim šta je to meni pomoglo  da prevaziđem problem sa nanošenjem ajlajnera. U pitanju je Dipliner, još jedan sjajan predstavnik brenda Golden Rose.



Ovaj posebni ajlajner dolazi u kartonskoj kutijici, u kojoj se krije simpatična crna bočica zapremine 5 ml. Ono što dipliner razlikuje od drugih običnih ajlajnera je sunđerasti aplikator na dužoj dršci koji će vam omogućiti da ga jednostavnije, a opet podjednako precizno nanesete. Idealan je za početnike, kao i za one koji ne znaju da barataju sa klasičnim četkicama. Izrazito je crn, super pigmentovan. Jako dugo stoji na očima, baš onako kako ste ga naneli…neće se razmazati, preslikati na kapak, niti bilo šta slično. Trajaće ceo dan, sve dok ne rešite da ga uklonite na uobičajeni način skidanja šminke. Dermatološki je testiran i ne sadrži parabene. Rok trajanja je 6 meseci od dana otvaranja bočice.



Dok nisam pronašla dipliner, mučila sam se sa iscrtavanjem ajlajnera i na kraju odustajala i sve završavala sa krejonima. To ipak nije dugotrajno rešenje za moje spuštene i masne kapke, pa je ovaj proizvod moje najdraže otkriće. Njegova čvrsta četkica olakšava nanošenje i najneveštijima, a njegova dugotrajnost i pigmentacija zadovoljiće potrebe i onih iskusnijih. I za kraj, pored svih prednosti ovog proizvoda, kao šlag na torti, izuzetno povoljna cena. Možete ga kupiti po ceni od oko 200 dinara. Zaista sam oduševljena ovim ajlajnerom i iskreno vam preporučujem da ga isprobate što pre. Nećete se pokajati!☺





  

2 коментара:

  1. Bas su ti lepe slike :) Imala sam ovaj dipliner i jeste laksi za neko klasicno iscrtavanje, ali za winged liner je bar meni mnogo lakse bilo sa cetkicom. Svako je drugaciji :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno! Za početnike, za klasično iscrtavanje i uvežbavanje meni je odličan. :-)

    ОдговориИзбриши