четвртак, 6. април 2017.

MARTOVSKI FAVORITI

Došao je red i na martovske favorite…Jedan od omiljenih meseci kada nam stiže proleće, lepo vreme I lepše raspoloženje… Koji su to proizvodili obeležili ovaj period za mene, čitajte u nastavku:




 1.      Avon Nutra Effects bb krema

Kada krene toplije vreme, intenzivnije se koriste bb kreme i laganije podloge, kada god je to moguće.  Ja jako volim ovu bb kremu iz jedne od mojih omiljenih kolekcija iz Avona, Nutra Effects. Glavna karakteristika ove kremice je jača pokrivna moć od one koju obično dobijamo od bb krema. Postoji u dve nijanse i dve verzije, moja je u tamnijoj nijansi i sa matirajućim efektom. Nijansa je malo tamnija,ali se lepo stapa i prilagodjava tenu. Matirajući efekat,  moram priznati nije dugotrajan, ali ga ja produžim koristeći puder u kamenu. Lagana podloga, koja daje zdrav izgled koži, srednje pokrivne moći, svakako je moj favorit.



2.      Maybelline colordrama olovka za usne

Ovog meseca na usnama sam najčešće nosila ovu olovku za usne u nijansi 140 Minimalist. Ulovila sam je na nekom sniženju u Liliju, za oko 200 dinara. Kraća je od standardnih olovaka za usne, ali je deblja, pa će mislim duugo trajati. Lako se nanose na usne, postojanost im nije loša s obzirom da nisu mat. Moja nijansa je roze sa sitnim srebrnim šljokicama i odlična je za svaki dan.  Fenomenalno mirišu, kremaste su, prijatne na usnama i svakako ih preporučujem.


3.      Golden Rose ajlajner

Kao još jedan favorit ovog meseca izdvajam ovaj šljokičasti ajlajner Golden Rose. Volim ga jer ima tanku četkicu, pa ga lakše i preciznije nanesem. Moj je u nijansi 102, crn sa sitnim srebrnim šljokicama, dugotrajan je i srednje pigmentovan. Meni odgovara za svaki dan i brzo nanošenje, a i cena mu je odlična.




4.      Golden Rose olovka za obrve

Ovu olovku za obrve već neko vreme koristim i savršena mi je za postizanje prirodnog izgleda obrva i to popunjavanjem u samo par poteza. Dobro je pigmentovana i nikada mi se nije razmazala. Lako ćete je prepoznati, jer na poklopcu ima mali češljić za oblikovanje. Moja olovka je u nijansi 309. Jako su povoljne i preporučujem ih.



5.      Economic parfem u broju 319

Veliki sam obožavalac Economic parfemčića, jer je to prilika da isprobam raznorazne mirise, a neke od favorita kupim i u originalnim verzijama. Mirisi su zaista verni originalima. Ja ih kupujem u lokalnim parfimerijama, prodavnicama, po ceni od oko 250 dinara. Moj favorit ovog proleća je parfemčić u broju 319, tj. kopija parfema Carolina Herrera Good girl. Obožavam ovaj miris, ima cvetnih nota, pomalo je i sladak, ali opet sadrži i određenu svežinu, pa je idealan za ovo doba godine. Potražite testere, i izaberite omiljeni miris što pre!



6.      Eos balzam za usne

Na poklon sam nedavno dobila ovaj balzam i iako nisam puno očekivala od njega, postao je moj favorit. Pored preslatkog prepoznatljivog pakovanja, karakteriše ga slatkasti miris jagode, tekstura koja je jako prijatna na usnama, nije lepljiva, masna, niti voskasta i zaista neguje usne. Ne ostavlja nikakvu boju. Sadrži 7g i dugo će vam trajati.



7.      Orzene beer šampon i balzam za kosu

Već duže vreme koristim ovaj šampon i balzam za kosu, a pošto nisam primetila da je neko pominjao ove proizvode, rešila sam da to uradim u mesečnim favoritima. Od ovog šampona i balzama dobijam sve što inače očekujem od ovakvih proizvoda, pored toga su i povoljni tako da su moji dugogodišnji favoriti. Šampon lepo peni, dobro pere kosu, ostavlja je mekom, sjajnom i mirišljavom, ne slepi kosu, niti je učini previše lepršavom, što ne volim...Sadrži piva i razna ulja, a ima jako lep, prijatan miris. Balzam lepo omekša kosu, i olakša raščešljavanje. Koristim ih u paru za bolji efekat. Svakako vam preporučujem da isprobate ove proizvode.



Nadam se da vam se dopada moj izbor omiljenih proizvoda ovog meseca. Da li ste isprobale neki od njih i kakvi su vaši utisci i favoriti? Čitamo se uskoro! ☺

4 коментара: