среда, 26. април 2017.

POTROŠENI PROIZVODI #2


Danas vam pišem o novoj grupici proizvoda koje sam koristila i potrošila u poslednje vreme. Tu su neke od stvarčica koje sam već pominjala jer ih iznova kupujem i trošim, ali i neki novi proizvodi koje sam isprobala, pa ću vam ukratko izneti svoje utiske o njima.



1.      Nuttra Efects penasto sredstvo za čišćenje lica
Mnogo puta pominjano moje omiljeno sredstvo za čišćenje lica, lagano za kožu, odlično čisti, a ne isušuje. Obožavam ga! Ovo je ko zna koja potrošena bočica po redu. Poseban post o ovoj peni možete čitati ovde.



2.      Orzene Beer šampon za kosu
U poslednjim mesečnim favoritima, pomenula sam i ovaj šampon koga već duže vreme koristim i jako mi odgovara, a cena mu je izuzetno povoljna. Toplo ga preporučujem.



3.      Mixa krema za ruke
Isprobala sam par kremica za ruke ovog brenda u poslednje vreme. Ova je namenjena izuzetno suvoj koži, idealna za zimu i hladno vreme. Zaista lepo hidrira, ostavlja malo masniji trag na rukama, što meni odgovara, jer mi je koža ruku jako isušena, naročito zimi. Bila je moj favorit i otkriće meseca februara.



4.      Fitogal Specijalna glicerinska krema za ruke
Moja omiljena kremica za ruke kojoj se uvek vraćam je upravo ova. Namenjena je suvoj, ispucaloj koži ruku, sa ekstratom kamilice. Najbolje od svih hidrira ruke i najduže održava tu hidratantnost. Zaista je volim i spas je za moje osetljive ruke. Plus: jako je povoljna i može se kupiti svuda!



5.      Dove dezedorans u stiku
Već sam pomenula da koristim uglavnom Nivea i Dove dezedoranse u stiku. Ovaj ima nežan, puderasti miris... standardno dobar kao i drugi Dove dezedoransi.



6.      FA gel za tuširanje
Ovaj gel za tuširanje kupila sam u Liliju na sniženju po nekoj smešnoj ceni. Baš ovaj miris bio je povoljniji od svih drugih Fa gelova, što ne razumem, jer je odličan. Ima predivan voćkast miris, kremast je i kako proizvođač kaže sadrži i kompleks losiona za dodatnu hidrataciju. Isprobajte obavezno!


7.      Afrodita gel za tuširanje
Ovaj gel za tuširanje osvojio me prvo svojim pakovanjem, a zatim i voćkastim mirisom trešnjica. Loše strane su što je prilično redak, i jako se brzo troši. Barem sam ga ja potrošila u rekordnom roku.



8.      Rimmel lasting finish puder
Ovaj fenomenalni puder jedno vreme bio je moj favorit. U međuvremenu sam otkrila i neke druge dobre, a povoljne pudere, ali opet ću svakako kupiti i ovaj. Poseban post o njemu, pisala sam ovde.


9.      Mixa micelarna voda
U prethodnom periodu isprobala sam i ovu micelarnu vodu, brenda Mixa, namenjenu masnoj ili kombinovanoj koži. Lepo mi je čistila lice, nije izazvala nikakvo crvenilo, niti iritacije, tako da ću je svakako kupovati opet.


10.  Nutra Effects krema za lice
Moja omiljena krema za lice, iz iste Nutra Effects linije, kako i pena za čišćenje  je baš ova. Koristim je godinama i savršena mi je i leti i zimi. Tako nežna i blaga , a opet hidratantna, ali ne i masna.. Prelepo miriše, brzo se upija ali ostavlja kožu hodriranom i glatkom, mekom. Pripremam i poseban post o njoj, jer zaista to zaslužuje. Sve preporuke.


11.  Avon Glimmersticks diamonds krejon za oči
Jedan od mojih prvih postova na blogu bio je baš o ovim krejonima, možete ga čitati ovde.  Najčešće koristim baš ovaj u nijansi Brown sugar, koji sam potrošila, ali ću vrlo brzo da naručim novi primerak u ovoj boji. Moji su dugogodišnji favoriti.


12.  Dahlia losion za telo  
I za kraj, mleko za telo koje mi se nije dopalo, pa je stajalo i istekao mu je rok, pa ga se zato rešavam. Lepo miriše, trebalo bi da pruža intenzivnu hidrataciju sa čim se ne bih složila. Ne bih ga kupila opet.



To bi bilo to za ovaj put. Nadam se da vam se post dopao, kao i proizvodi koje sam koristila u poslednje vreme. Uživajte u proleću, čitamo se uskoro.☺

10 коментара:

  1. Obožavam ovu pjenu za lice iz Nutra linije, kao i njihove kreme. Stvarno su predibre.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  2. Mixa kremu koristim još uvek a kupila sam je pre sto god :D toliko je mala količina potrebna. Mixa micelarnu imam još malo pa će se u sl potrošenim sigurno naći. Rimmel puder je pravo savršenstvo moraću ponovo da ga kupim <3

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14. мај 2017. 22:36

    Pena za lice izgleda lepo, i veoma je privlačna, pa se nadam da će se uskoro naći u mojoj kolekciji proizvoda. Dove dezodorans u stiku je stvarno predivan, radi svoj posao odlično. To znam jer ga i sama posedujem. Predivan post, draga.

    ​​Novi post je na mom blogu: Study tips - Kako popraviti ocene
    Pratim te, pa ako do sada nisi - učlani se u moj blog: laAdda​​

    ОдговориИзбриши
  4. Jako divan post! Odlican izbor proizvoda... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши