субота, 9. децембар 2017.

BURGUNDY BAR PALETA SENKI ZA OČI

Danas vam donosim post o paleti senki, koja me potpuno oduševila i koja je postala moj favorit od trenutka kada sam je kupila. Reč je o još jednoj u nizu Maybelline paletica, ovoga puta THE BURGUNDY BAR.




Ova paleta dolazi u plastičnoj čvrstoj ambalaži, solidnog kvaliteta, kao i druge Maybelline palete. U pakovanju pored 9,6g senki toplih tonova, dobijate i četkicu sa sunđerastim aplikatorom, kojom nisam oduševljena.

Ono što me je odmah privuklo i zbog čega sam željno iščekivala da se ova paleta pojavi kod nas su predivne tople zlatkaste, crvenkaste, bakarne nijanse...Od 12 nijansi čak 10 ih je šimerastih, svetlucavih i dve mat boje idealne kao prelazna boja za pregib kapka. Sve boje su dobro pigmentovane i dugotrajne. Kao i prethodne palete ovog brenda i ova se trusi, ali ne previše, barem za mene to ne predstavlja preveliki nedostatak. Lako se nanose i super blendaju, čak i bez baze za senke, kako ih ja nosim na dnevnom nivou, dok za neke specijalne i večernje prilike, preporučujem da bazom za senke dodatno pojačate njihovu pigmentaciju i dugotrajnost na kapcima.


Mislim da je već očigledno koliko volim ovaj proizvod. Nijanse su savršene kako za dnevnu šminku, tako i za večernje varijante. Ja sam je kupila  u Lilly drogeriji na sniženju, za oko 1.000,00 dinara i od tog trenutka ovo je moja omiljena drogerijska paleta i definitivno mislim da se za taj novac i te kako isplati. 





4 коментара:

  1. Paleta mi je divna, nijanse su zaista prekrasne, ali bi ja voljela da ima vise mat sjenila. Recenzija je odlicna i slikice su super

    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Definitivno u ovoj paleti dominiraju šimeraste nijanse, al su zaista predivne.

      Избриши
  2. Odlican post.
    Senke zaista super izgledaju,pigmentacija je odlicna,ali i ja bih,kao i Magdalena volela da ima vise mat nijansi.

    Ako zelis da se medjusobno pratimo,javi se na mom blogu.

    https://makeupislovee.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши