субота, 23. децембар 2017.

POTROŠENI PROIZVODI #3 deo 2.

U današnjem postu možete pročitati moje utiske o drugom delu proizvoda koje sam potrošila u poslednje vreme. Ako ste propustili prvi deo, obavezno kliknite ovde.



  •          Proizvodi za kosu

I ovoga puta među proizvodima koje sam potrošila našli su se Orzene beer šampon i balzam za kosu, koje sam pominjala i u ranijim postovima i koje sam zaista volela i dugo koristila.

Potom sam isprobala i celu liniju Garnier Ultra Doux na bazi maslinovog ulja, za intezivnu hidrataciju suve i oštećene kose. Za sada sam potrošila šampon, al zadovoljna sam rezultatima koje sam dobila korišćenjem cele linije – šampon,balzam,maska - kosa mi je zaista mekša, sjajnija, hidrirana...Ovi šamponi ne sadrže parabene, ni silikone. Nastaviću da koristim ovu kolekciju..a ako i vašoj kosi nedostaje dodatna hidratacija preporučujem da isprobate.

Po prvi put koristila sam Keune kapsule za kosu, koje su namenjene za oporavak oštećene kose i regeneraciju ispucalih krajeva, i zaista nisu bez razloga tako hvaljene. Dolaze u pakovanju od dve ampulice, s tim da je jedna dovoljna za jedno korišćenje, po ceni od oko 200 dinara. Ja sam potrošila dva pakovanja i primetila razliku..tako da ću svakako nastaviti da ih kupujem i koristim.



  •          Nivea dezedoransi u stiku

Još jedan proizvod koji ste i ranije viđali među mojim potrošenim proizvodima. Jako često koristim Nivea stikove, koji super obavljaju svoj posao. Jedina mana je što znaju da ostave bele tragove sa unutrašnje strane odeće, tako da sam u potrazi za nekim kojim ću rešiti i taj problem.


  •          Balea gel za brijanje

 Moje veliko otkriće je Balein gel za brijanje, koji je olakšao neugodni, al neophodni ritual brijanja. Gel je upakovan u aluminijumsku bočicu, kao dezedorans, sadrži 150 ml i košta oko 200 dinara u DM drogerijama. U dodiru sa vlažnom kožom, pretvara se u bogatu penu, po kojoj brijač prosto klizi, ostavljajući kožu mekom i glatkom.  Možete ga pronaći u više varijanti, tj. mirisa. Prvi koji sam ja potrošila namenjen je osetljivoj koži i sadrži aloja veru. Nisam oduševljena mirisom, ali je super obavljao svoj posao. Već koristim sledeću bočicu, tako da preporučujem da ga isprobate obavezno.



  •         Economic, Flert i Codex mini  parfemi

Često kupujem mini parfeme Economic, Flert, a sada sam prvi put isprobala i Codex.U pitanju su jako verne  kopije parfema u malim bočicama od 20 ml. Super su varijanta za torbicu, kao i odlična prilika da neki parfem isprobate, da ponekad zamenite miris koji inače koristite. Možda nisu previše dugotrajni, ali se i te kako miris oseća. Ja ih kupujem u lokalnim prodavnicama po ceni od oko 250 dinara i planiram da nastavim.




  •        Lilly uljani skidač laka za nokte bez acetona

Skidač laka za nokte koji najčešće koristim, iz razloga što brzo, lako uklanja lak sa noktiju, bez isušivanja, bez ostavljanja belih tragova. Zaista omiljeni, jako povoljan, kupujem ga u Lilly drogerijama i toplo preporučujem.




  •          Hedera Vita rukavica za skidanje šminke

Došlo je vreme da svoju omiljenu rukavicu zamenim novom. Nisam prestajala da je koristim, a zbog čega toliko volim ovaj proizvod i kako je koristim možete pročitati ovde.




  •          Garnier maske za lice

Odlične maske za hidrataciju kože u obliku maramice, popularne sheet maske. Ulovila sam ih na sniženju za oko 150 dinara i definitivno ću ih kupovati opet.


  •          Puderi za lice

Potrošila sam popularni Maybelline FIT ME puder, koji mi se svideo i koji ću definitivno kupiti opet. Jako je lagan, a prijatan na licu, ima srednju pokrivnu moć i jako je povoljan. Daje mat efekat i prvenstveno je namenjen masnoj koži. Nije mi izazvao nikakve iritaciju, ni crvenilo, niti dodatno isušio kožu.
Aura Refresh me puder mi se nije dopao, i rešila sam da ga bacim jer mu se rok bliži kraju. Lagan je, ima jako slabu prekrivnu moć, pri tom  se teško blenda i nisam uspevala da ga lepo stopim sa kožom. Neću ga ponovo kupovati.



  •          Maskare

Svaka od potrošenih maskara u određenom periodu bila je moja omiljena. Ranije Maybelline Colossal, zatim Lash Sensational. Moja najdraža Avon maskara definitivno je iz Luxe kolekcije. Isprobala sam i Loreal False Lash Wings, koju sam i ranije spominjala na blogu. Očekujte recenzije ovih maskara u posebnom postu.


  •          Aura tečni ruž za usne

Već je nadaleko čuvena dugotrajnost, pigmentacija, veliki izbor boja Aurinih tečnih ruževa. Zaista ih volim i imam u više nijansi. Možda i najvoljenija u boji 614 Emergency Call je potrošena. Boja je u nijansi mojih usana, ali mi se jako sviđa ujednačena boja i izgled koji daje usnama. Nastaviću da ih kupujem.


Hvala svima koji su ispratili oba dugačka posta o potrošenim proizvodima. Da li ste isprobali neke od pomenutih proizvoda i kakvi su Vaši utisci? 


Нема коментара:

Постави коментар