уторак, 12. децембар 2017.

BALEA ŠAMPON ZA DUBINSKO PRANJE KOSE

Balea šampon za dubinsko pranje kose je prvi proizvod ovakvog tipa koji sam koristila i zaista je ostavio dobar utisak na mene, pa želim da ovim postom skrenem pažnju na njega svima koji ga do sada nisu isprobali.



GDE?
Ovaj prizvod deo je Balea Professional kolekcije, može se naći u DM drogeriji, po ceni od oko 250 dinara za 250 ml proizvoda. Providan je, ima blag prijatan miris, koji se ne zadržava u kosi.

ZAŠTO?
Kako bismo postigli što lepši izgled kose, koristimo razne preparate, kako što su  regeneratori, ulja, kapi, šamponi za suvo pranje i drugi proizvodi za negu i stilizovanje kose. Naslage od svih pomenutih proizvoda talože se na dlaci i na koži glave, pa je zbog toga neophodno s vremena na vreme dubinski očistiti kosu. Na taj način omogućavamo dlaci da diše, kosa je lepršavija, rastresitija, sjajnija,  ima više volumena, i spremna za novu turu proizvoda kojim je negujemo i stilizujemo.

KAKO?
Koristi se kao klasičan šampon, utrljava se na mokru kosu, naročito na teme, kratko ostavlja da deluje, a potom ispere mlakom vodom. Ono što je karakteristično, ne preporučuje se česta upotreba ovakvih proizvoda. Ja ga koristim jednom u dve sedmice otprilike, jer češće korišćenje može preterano isušiti kožu glave i kosu. Uvek nakon upotrebe ovog šampona, na kosu stavim i hidratantnu masku, što i vama preporučujem.

UTISAK
Ovaj Balea šampon ispunio je moja očekivanja, Zaista lepo očisti kosu, kosa je mekša, lepša, sjajnija, podignuta u korenu sa više volumena. Sprečava naelektrisanje kose. Nije mi dodatno isušio kosu, prouzrokovao perut, brže mašćenje. Ne sadrži silikone.

Preporučujem vam da ovakav tip proizvoda uvedete u svoju rutinu nege kose, ako već niste, jer ćete veoma brzo videti njegove prednosti. Ja sam zaista zadovoljna Baleinim samponom i planiram da nastavim da ga kupujem i koristim.

4 коментара:

  1. Nisam do sada koristila ovaj sampon,ali zaista odlicno izgleda,prvom prilikom cu ga isprobati.
    Divan post.
    Ako zelis da se medjusobno pratimo javi se na mom blogu 😊

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Obavezno ga isprobaj!Vredan je paznje! :-) Super ti je blog, pratim te. ;-)

    ОдговориИзбриши
  3. Pre svega srecni praznici! Kupila sam ga skoro i stvarno sam zadovoljna ! Inace super blog i samo ovako nastavi! Ako hoces pogledaj moj blog , nova sam!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Jelena, i tebi sve najbolje u novoj godini! Drago mi je da nam je isto misljenje o ovom proizvodu. Pogledaću tvoj blog naravno!

      Избриши