субота, 16. децембар 2017.

POTROŠENI PROIZVODI #3

Proslo je dosta vremena od poslednjeg posta o potrošenim proizvodima, pa se nakupilo jako puno kozmetičkih i make up stvarčica koje sam istrošila,  o kojima cu konačne utiske podeliti sa vama u ovom i u narednom postu. ☺

  •          Gelovi za tuširanje
Počeću sa proizvodima koji mozda i najvise trošim – gelovima za tuširanje. Trudim se da stalno isprobavam različite brendove, teksture i mirise, sličnog cenovnog ranga.  Od ovih pet koje sam poslednje iskoristila, obožavam oba Palmolive, često kupujem ljubičasti anti stres, zaista verujem da ima umirujuće dejstvo, barem na mene…kao i liniju Gourmet, koja me oduševila, prelepa kremasta mlečna struktura, mirisi koji se dugo zadržavaju na koži..savršeni su…Moji omiljeni mirisi su kokos i vanila.
Afroditinim nisam bila oduševljena..ima previše blag miris za moj ukus, a i slabo je penio. Balea i Fa su provereno dobri, i vrlo često moj izbor.

                                                                                                                                          
  • ·         Micelarna voda
U poslednje vreme isprobavam različite micelarne vode, koje su neophodan deo moje rutine čišćenja kože lica.
Garnier roze micelarnu vodu sam i ranije koristila, mogli ste već da čitate o njoj u postu o potrošenim proizvodima #1.
Avon Nutra Effects liniju jako volim, pa sam morala da isprobam i micelarnu vodu, koju u Avon katalogu možete pronaći na sniženjima po jako povoljnoj ceni od oko 200 dinara za 200 ml proizvoda. Što se tiče mojih utisaka, dopada mi se što jako lepo skida šminku, nije lepljiva, ne isušuje kožu, ali mi nije odgovarao njen miris, pa nisam sigurna da ću je ponovo kupovati.
Moj favorit ovoga puta je Bioten micelarna voda sa ekstraktom pamuka za osetljivu kožu. Zadovoljna sam kako uklanja šminku, jako je nežna, divno miriše, ne isušuje, niti izaziva iritacije kože i očiju. Uz sve to i jako je povoljna, trenutno je na sniženju i košta oko 300 dinara. Kupovaću je sigurno ponovo, preporučujem da je isprobate.


  • ·         Sredstva za čišenje kože lica
Potrošila sam još jednu u nizu Avon Nutra Effects pena za čišćenje kože lica, koja je dugo već moja omiljena. O njoj sam pisala i poseban post ovde.

Rešila sam da isprobam i Loreal Sublime penu za dubinsko čišćenje lica, koja je opravdala moja očekivanja po pitanju čišćenja kože. Ima bogatu nežnu penu kojom se skida šminka i druge nečistoće. Ipak imam osećaj da mi je pomalo isušila kožu i da se brže troši od Avon pene, a skuplja je. Tako da ne verujem da ću je opet kupovati.

Nakon ovih pena, potrošila sam i Bioten sredstvo za čišćenje lica u formi gela sa ekstraktom dunje namenjenog normalnoj i mešovitoj koži. Za razliku od prethodnih ovaj proizvod ima skoro tečnu providnu strukturu. Lepo čisti i osvežava kožu, ostavlja je mekom, glatkom, hidriranom. Ima prelep miris dunje I jako je povoljan, oko 300 dinara. 

* U poslednje vreme isprobavam sve više Bioten proizvoda i svaki me oduševljava, jako su povoljni, a prirodni, bez parabena, parafina i veštačkih boja i svaki odlično obavlja posao za koji je namenjen. Sve pohvale i moje preporuke.



  • ·         Kreme za lice
Moja omiljena kremica duže vreme je bila Avon Nutra Effects hidratantna dnevna krema sa mat efektom namenjena masnoj i mešovitoj koži lica. Sadrži aktivni kompleks čia semena, normalizuje lučenje sebuma, a održava nivo hidriranosti. Istovremeno hrani kožu i matira delove lica koje se previše sjaje. Sadrži SPF 15. Jako mi je prijala i pružala sve što mojoj koži trebalo u tom momentu.
Kako se potrebe moje kože vremenom menjaju, rešila sam da isprobam Avon Vitale kreme za lice, koje su me oduševile. Koristila sam dnevnu i noćnu, nameravam da kupim novu turu, a o njima očekujte poseban detaljan post.



·         Losioni za telo

Danas vam pominjem dva potpuno različita mleka za telo, al oba fenomenalna. Prelepa Afroditina lagana tekstura koja se brzo upija i ostavlja divan voćkasti miris trešnje sa jedne strane i ozbiljna hidratacija koju pruža klasično Nivea mleko za telo sa svojim karakterističnim mirisom koji vraća u detinjstvo. Svakako preporučujem da isprobate oba, Nivein više u zimskom periodu, a Afroditin za leto.


  • ·         Labela za usne
Potrošila sam tri različita proizvoda za usne. Klasično labelo koje sam više volela zbog blago crvene boje nego zbog trenutnog osećaja hidratacije koji ostavlja na usnama. Mislim da ga neću ponovo kupovati.
Za hidrataciju, naročito zimi preporučujem Eucerin labelo, koje zaista lepo štiti i neguje usne, ne stvara lepljiv osećaj, bez mirisa je i ne ostavlja boju na usnama.
Maybelline Baby Lips nije baš najbolji u hidrataciji, ali ipak ga volim jer štiti usne, ostavlja divnu rozikastu boju i prijatan je na usnama. Koristim ga u toku dana kada sam u pokretu, i želim da na brzinu popravim izgled tako što ću dati prelepu boju i hidrataciju usnama.  Ja ću nastaviti da ga kupujem, a vi sami procenite da li volite i da li vam trebaju ovakvi proizvodi.


  • ·         Kreme za ruke
Već sam više puta pisala o mojoj omiljenoj kremi za negu izuzetno suve i ispucale kože ruku (kakva je moja) Fitogal Specijalna glicerinska krema.
Potršila sam Linoderm melem za negu problematične kože koja je sklona ekcemima. Prijala mi je, ali nije uspela da reši moj problem sa ekcemom, tako da je neću više kupovati.
Hedera Vita kremu imam duže vreme, ali nije mi se dopala, pa se sporo trošila. Pakovanje je praktično na pumpicu, ali to je jedino što mi se dopalo. Ima vodenkastu strukturu, jako je blaga, ne hidrira dovoljno, ne dopada mi se ni njen miris i mislim da je slobodno možete zaobići.



Mislim da je dovoljno za prvi deo priče o potrošenim proizvodima. Nadam se da ste uživali u čitanju, a nastavak očekujte vrlo brzo u sledećem postu.


6 коментара:

  1. Predivna zbirka. I sama koristim Avon tonik i odličan je.
    Super post!

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su Balea geleovi i kupke predivni .;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/12/14/1995/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post:) ja sam probala afroditine proizvode i super su. Posebno volim mleko za telo Red grapes, odlicno je. Nastavljam da te pratim :))

    ОдговориИзбриши