петак, 14. април 2017.

PREPORUKE ZA KUPOVINU IZ KINE- ALIEXPRESS #2

Danas vam pišem o novoj kupovini  iz Kine, tj sa sajta Aliexpress. Sve o načinu na koji poručujem i pretražujem ovaj sajt, možete čitati u mom prethodnom postu, posvećenom istoj temi. Nadam se da će vam se svideti stvarčice koje sam naručila i dati vam ideju da sebe ili drage ljude obradujete ovim proizvodima.



1.       Svetlucave minđuše


Svetlucave minđušice sa kamenom u obliku srca su me oduševile... Po jako niskoj ceni dobila sam ove preslatke minđuše, neverovatnog sjaja... Diskretne, a ipak zahvaljujući svetlucavim kamenčićima jako efektne. Možete birati boju, ja sam naručila dva para, sa bezbojnim i roze srculencetom. Ako volite ovakav tip nakita, preporučujem da pogledate i ove minđuše.



2.       Dugački lančići


U svom poslednjem online šopingu naručila sam još dva dugačka lančića…Kao što ćete videti na slikama, jedan je u zlatnoj boji sa priveskom u obliku sove, sa belim i srebrnim detaljima. Deluje kvalitetno i mislim da se može lepo kombinovati. Drugi lanac je jako intreresantan, više mi se dopao, ima privezak sa metalnim resama, boja je nosiva i super je za kombinovanje. Ako vam se dopadaju, možete ih naručiti na ovom sajtu.


3.       Četkice za šminkanje


I ovog puta morala sam da naručim i neku od četkica… Izbor je pao na set od 4 četkice za šminkanje očiju. Od sintetičke su dlake, a u setu dobijate pufnastu, koso sečenu, ravno sečenu i četkicu koja se sužava ka vrhu tj. pencil brush. Malo se teže peru, ali dlake im nisu opadale. Iako različitih oblika, sve se mogu koristiti za blendanje, i mislim da u te svrhe mogu lepo poslužiti. Nisam zadovoljna jedino pencil četkicom, kojoj je dlaka drugačija, nekako plastična, pa ja je ne koristim. Sve u svemu, za ovu cenu, mislim da se ovaj setić četkica za blendanje definitivno isplati.


4.       Posuda za farbanje


Nabavila sam i ovu super korisnu posudicu za farbanje kod kuće… Dovoljno je velika, od čvrste je plastike, sa zubcima gde skidate višak farbe sa četkice. Lako se pere, brzo suši. Izgleda totalno profi, praktična je i preporučujem je.


5.       Jaknica za pse


Za kraj, možda i najslađa stvarčica koja je stigla iz Kine ovoga puta. U pitanju je zimska jaknica za kucu. Apsolutno je preslatka… Ima kapuljaču sa krznom, naložena je, topla i kvalitetna. Zakopčava se na stomaku dugmićima. Veličinu smo odabrali, nakon merenja kuce, i malo je veća, ali u suštini smatram da se možete osloniti na mere sa sajta. Pored ove, možete pronaći i razne druge odevne predmete za svoje ljubimce, obavezno pogledajte. Ovu divnu jaknicu, koja je ove zime grejala našu pudlicu☺, možete poručiti na ovom kineskom sajtu.




To bi bilo sve za ovu kupovinu. Nadam se da su vam se dopale ove stvarčice i da ćete možda za sebe naručiti nešto slično. Uživajte u praznicima i čitamo se uskoro. ☺

6 коментара:

  1. Odličan post , svidja mi se sve što si izabrala, lančići su posebno lepi ♥
    Zapratila sam te, ako želiš pogledaj moj blog :)
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post. I ja sam, baš prije koji dan, dobila paket od njih i stvarno su super. Uskoro će i post, samo da sunce izađe :D. Malo mi glupo pisati o sunčanicama po kiši i snijegu :D. No, dopada mi se ova jaknice za pse da je malo reći :D. Moraću ja poručiti jednu za zime :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :-) Jaknica je zaista preslatka, a uz to i kvalitetna. Čekam tvoj post da vidim šta si ti odabrala :-)

      Избриши
  3. Razmisljala sam o kupovini cetkica,ove mi se jako svidjaju i kada sam procitala da im ne opada dlaka odusevila sam se!Zapraticu blog!

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши