понедељак, 28. новембар 2016.

AVON GLIMMERSTICK DIAMONDS OLOVKE ZA OČI


Bliži se decembar, a sa njim i pretpraznično raspoloženje...☺ Sve sija, svetluca... Pravo vreme za priču o starom, a uvek aktuelnom Avonovom proizvodu, svetlucavim krejonima za oči. 


Ove olovke dolaze u crnom, čvrstom plastičnom pakovanju, sa mehanizmom na izvlačenje. Na samom pakovanju je naziv proizvoda sa slikom zvezdica ispisan svetlucavim slovima, čije se boje na suncu prelivaju i čine i samo pakovanje svetlucavim i glamuroznim. ☺
Tekstura olovaka je kremasta, lepo se i lako nanose. Pigmentacija je odlična kod svih nijansi koje sam do sada isprobala. Takođe, moram da pohvalim i njihovu dugotrajnost, stajaće ceo dan, bez razmazivanja i rasipanja šljokica. Kako im i sam naziv kaže, ova kolekcija krejona za oči, specifična je po dijamantskom sjaju, tj. suptilnim šljokicama, kojih nema previše, ali taman toliko da svojim svetlucavim česticama učine pogled lepšim i intenzivnijim i idealno istaknu oblik očiju.

Mislim da je jasna moja oduševljenost ovim olovkama... :-) Super su i za  svakodnevni dnevni izgled, kao i za dramatičnu večernju šminku. Nisu pogodne za vodenu liniju, al ih zato možete naneti na donji i gornji kapak i..... osvojiti pogledom.

Ovi krejoni se mogu pronaći u Avonovom katalogu već duži period, po ceni od oko 200 dinara na popustu i ja ih koristim već godinama, s tim što se s vremena na vreme paleta boja dopunjuje novim nijansama. Ja posedujem 4 nijanse, i ne nameravam tu da stanem ☺


BLACK ICE – tamna, super pigmentovana crna  nijansa sa šljokicama

SMOKEY DIAMONDS- svetlucava tamno siva, za smokey izgled očiju 

BROWN SUGAR – braon nijansa sa sitnim šljokicama, koja super izgleda uz zelene oči, pa je zbog toga dugo bila moja omiljena

TWIGHT SPARKLE – predivna tamno plava boja sa dosta šljokica




Da li i vi koristite ove olovke, delite li moje oduševljenje i koje su vaše omiljene nijanse?

4 коментара:

  1. E cao!Sjajan post!Ja imam krejon twight sparkle(plavi sa sljokicama) i odlican je,prezadovoljna sam!Preporucujem svima!��

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam pisala post o njima pre neki dan, imam tri, dve nam se poklapaju. Odlicne su! :)

    https://jelenavidovic.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super su :-) Sad moramo da dopunjavamo kolekciju... :-)

    ОдговориИзбриши