понедељак, 28. новембар 2016.

GOLDEN ROSE WOW! LAK ZA NOKTE nijansa 11



  Obožavam lakove za nokte. Uživam u lakiranju i sredjivanju noktiju, kupovini i isprobavanju različitih nijansi. Lakovi po niskoj ceni, u malom potrošivom pakovanju, sa odličnom četkicom i veelikim izborom nijansi za mene su SAVRŠENI! J Zato sam veliki obožavalac ove linije Golden rose mini lakova za nokte.


   Ovi lakovi dolaze u preslatkoj malenoj bočici sa 6 ml proizvoda. To mi odgovara, jer se retko desi da neki lak potrošim do kraja, pa mi je ova količina sasvim dovoljna. Takodje volim i veličinu četkice koja omogućava lako i precizno nanošenje, i onim najneveštijim u nanošenju lakova na nokte.
   Tekstura je kremasta, jednostavna za nanošenje. Lakovi su odlično pigmentovani,u zavisnosti od  nijanse dovoljan je jedan ili dva sloja za potpunu boju. Prednost im je i to što se brzo suše, imaju lep sjaj, a na noktima opstaju  nekih 3-4 dana. Lako se skida i ne boji nokatnu ploču.

   Ukoliko volite da menjate boju laka na noktima, nikada vam nije dosta novih nijansi, nema razloga da po ceni od samo 70 dinara ne upotpunite svoju kolekciju jednom od mnogobrojnih divnih nijansi ove linije lakova. Ja znam da sigurno hoću... ☺

   Danas vam predstavljam nijansu broj 11, jednu popularnu nude nijansu, koja pomalo vuče na braon. Ovo je boja uklopiva uz sve odevne kombinacije, koja omogućava uredan i ženstven izgled noktiju i ruku.

4 коментара:

  1. Apsolutno se slazem sa ovim postom. Lakovi su fenomenalni posebno za mene koja sam dosta nevesta sa nanosenjem lakova za nokte. cetkica je fenomenalna i kod tamnijih nijansi def je dovoljan jedan sloj. o ceni nema potrebe posebno govoriti. svakako preporucujem. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je i moja omiljena nijansa, kada ne znam koji ću lak, uvek odaberem ovaj! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se :-) Neutralne boje lakova su uvek spas za takve situacije ;-)

    ОдговориИзбриши